Παίζω

















by BlackJack0919

Τι δηλαδή; Εγώ να μην παίξω; Είχα εκείνο το παραπονιάρικο υφάκι που υιοθέτησα από τον μικρό μου , όταν ξαφνικά άκουσα την λατρεμένη Glayki να φωνάζει
«Άντε, τι κάθεσαι! Παίξε μπάλα…»
Και έτσι είμαι εδώ για να γράψω τα 10 πράγματα που αγαπώ. Ομολογώ , πως δυσκολεύτηκα. Με την έννοια ότι το αγαπώ για μένα συνδέεται άμεσα με …έμψυχο υλικό! Δεν δένομαι ιδιαίτερα με αντικείμενα
Δίνοντας όμως στο ‘αγαπώ’ μια πιο ανάλαφρη πνοή…έχουμε και λέμε:

  1. Χιόνι. ¨Οταν πέφτει στο βουνό ή στο ορεινό χωριουδάκι. Μου ενεργοποιεί όλες τις αισθήσεις. Το εκτυφλωτικό λευκό χρώμα, η αίσθηση ότι βουλιάζεις μέσα του όταν περπατάς και αυτή η σιωπή , που όμως την ακούς καθαρά, και σε αγκαλιάζει καθώς πέφτει αφράτο αφράτο…..
  2. Το σαραβαλάκι μου. Δώρο για την επιτυχία μου! Όχι , όχι όταν πέρασα στην σχολή! Επειδή επιτέλους κατάφερα και την έβγαλα!! «Πήρες επιτέλους πτυχίο; YeaHHHHH” 13 χρόνια τώρα με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη. Με έχει ταξιδέψει παντού στα ανέμελα χρόνια μου, έχει ακούσει χιλιάδες ιστορίες αγάπης, ζήλιας, έχει ανεχτεί τα νεύρα μου με συνέπειες σπασμένο συμπλέκτη 2-3 φορές…300.000 χιλιόμετρα στην πλάτη του και πάμε να τα …χιλιάσουμε!
  3. Να φυλακίζω στιγμές με την φωτογραφική μηχανή. Με ένα μαγικό κλικ , και το δάκρυ, το χαμόγελο, η ανία , η διασκέδαση, όλα είναι εκεί για σένα. Να ξεπηδήσουν μέσα από το ασπρόμαυρο χαρτί και να σε ταξιδέψουν πάλι πίσω.
  4. Να περπατάω ξυπόλητη. Σε κάθε ευκαιρία που μου δίνεται. Ποτέ δεν συμπάθησα τις παντόφλες! Χειμώνας –καλοκαίρι στο σπίτι ξυποληταριό. Υπέροχη αίσθηση να νιώθεις στις πατούσες σου την καυτή άμμο, το γαργάλημα στο γρασίδι, να τσαλαβουτάς στα νερά μέσα στις λακούβες…
  5. Η πρώτη γουλιά μυρωδάτου ζεστού καφέ, και η πρώτη τζούρα  του τσιγάρου το χάραμα στο μπαλκόνι. Όταν ο ήλιος πάει να ξεμυτίσει και  η δροσιά του πρωινού σε κάνει να ανατριχιάζεις . Χουφτώνεις την κούπα για να ζεσταθούν οι παλάμες και φυσώντας τον καπνό χαμογελάς έτοιμη για τον αγώνα μιας νέας μέρας.
  6. Τα βιβλία. Έχω ένα κόλλημα με τα παλιά βιβλία. Τα ταλαιπωρημένα, αυτά που έχουν χιλιο διαβαστεί, έχουν σημειώσεις στις σελίδες τους, είναι τσαλακωμένα και ξεφλουδισμένα. Στο περιεχόμενο δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση…δια βάζω τα πάντα!! Ότι πέσει στα χέρια μου. Αρκεί να υπάρχει μια γωνία δίπλα στο παράθυρο , με μπόλικες μαξιλάρες που τις λούζει το φως και βυθίζομαι!
  7. Τα χαμόγελα με λακκάκια. Ε, τι να κάνουμε…αδυναμίες είναι αυτές! Θέλεις να με κάνεις να λιώσω; Σκάσε μου ένα λακκάκι!
  8. Οι διαφημίσεις. Κουλό; Τρελαίνομαι για διαφημίσεις. Μικρές ολοκληρωμένες ιστορίες σε μερικά δευτερόλεπτα.  Η παραμικρή λεπτομέρεια που έχει σημασία και κάνει την διαφορά. Και η μουσική επένδυση! Το βασικότερο ρόλο! Όπως κατάλαβες δεν με χαλάει καθόλου το…. ‘διάλλειμα για διαφημίσεις’!!
  9. Τα ταξίδια. Κυρίως σε χώρες λιγότερο αναπτυγμένες, χώρες που βγάζουν ένα μυστήριο. Ταξίδι όμως χωρίς ταξιδιωτικό οδηγό. Να γνωρίσεις την πόλη μέσα από τους ρυθμούς τις καθημερινότητας της, να γίνεις ένα με το πλήθος και όχι απλά ένας τουρίστας. Να χαρείς τις μυρωδιές της και τον παλμό της στις λιγότερες φωτεινές γωνίτσες της. Χωρίς μουσεία και τρανταχτά μνημεία.
  10. Μουσική – χορός. Δεν χρειάζονται επεξηγήσεις…απλά…. «φεύγεις» είσαι αλλού. ¨Ότι δεν μπορεί να πει το στόμα το λέει όλο σου το κορμί. Εκτόνωση.

Αυτά  τα ολίγα που λές. Πάνω από όλα όμως μην ξεχνιόμαστε, αγαπάμε τον εαυτό μας για να μπορέσουμε να αγαπήσουμε και όλα τα άλλα….

Μάλλον είμαι η τελευταία των Μοϊκανών . ¨Ολοι οι άλλοι το παίξατε το παιχνιδάκι, δεν έμεινε και κανείς να καλέσω! Αν με ακούνε οι:
Chipipiru. Pink Fish. παρακαλώ ελεύθερα κάντε παιχνίδι. Αν πάλι βαριέστε  understood.

Cu ;-)
p.s   Αγαπώ Massive Attack όπως κατάλαβες….!

9 σχόλια:

U.S. είπε...

τι λες τώρα! το απολαμβάνω να περπατάω ξυπόλητος, αντιπαθώ τις παντόφλες, εκείνος που τις ανακάλυψε είναι πολύ μακάκας!
συμφωνώ για τα ταξίδια, αν δεν περπατήσεις (ξυπόλητος εννοείται!!) μια πόλη, δεν έχεις καταλάβει ταξίδι! καλημέεεεερα!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μου άρεσε που δεν σταμάτησες ξερά στα όσα αγαπάς..
Οι αισθήσεις και τα "γιατί" σχηματίζουν μια νιότη που ξέρει να χαίρεται με τα μικρά...
Καλημέρα!

Glayki είπε...

Αχ,σε ευχαριστω πολύ που έπαιξες!
Βρε ταιριάζουμε πολύ!
8 στα δέκα μου θυμίζουν εμένα!Μόνο που εγώ δεν έχω σαραβαλάκι,περιμένω να παλιώσει πολύ του αμούρ το αυτοκίνητο μπας και μου το δώσει!
όσο για το ξυπολυταριο!
δεν είναι απόλαυση;

KaLLinaki είπε...

## u.s
πες τα χρυσόστομε...γιατί εγώ σαν "κοριτσάκι" δεν βρίζω! :-p
Και την πόλη να την περπατήσεις και να την ευχαριστηθείς...και ακόμη καλύτερα,να χαθείς! Τότε ανακαλύπτεις τα πιο όμορφα κρυμμένα.
καλημερουδια 2u2 :-)

## Γιαγιά Αντιγόνη,
κοκκινίζω με τα όμορφα λόγια. :-)
Το ομολογώ όμως , νιώθω παιδί, σε βαθμό που ίσως είναι και ελαττωμα!
Σ' ευχαριστώ :-)

## Glayki,
Εγώ να ευχαριστήσω για την πρόσκληση dear!
Το ξυποληταριό είναι ηδονή λέμε! Κυρίως μετά από αναγκαστική 3-ωρη ισορροπία σε 12ποντα!!
φιλούκια ;-)

Lilith είπε...

Συμφωνούμε σε πολλά.
Χιόνι, φωτογραφία, βιβλία, λακκάκια, μουσική, χορός...
Εκεί που διαφωνούμε είναι στην επιλογή προορισμού για ταξίδι.
Οι λιγότερο αναπτυγμένες χώρες, εκτός του εμφανούς προβλήματος (είναι λιγότερο αναπτυγμένες) είναι συνήθως και απείρως ζεστές! Έτσι, όπως καταλαβαίνεις θα ταξίδευα εκεί μόνο αν είχα ένα μάγκνουμ στον κρόταφο! :)))
Σε καταλαβαίνω όμως για τις διαφημίσεις! Κι' εγώ απολαμβάνω πολύ μια έξυπνη διαφήμιση!

Φιλιά πολλά!

Astrofegia είπε...

Πολύ....ενδιαφέρουσες οι αγάπες σου!
Καλημέρααααα! :)))

Chichipiru είπε...

είδες τις αράχνες στο blog μου κ είπες να με ξεκουνήσεις εεεε;; αμ δε!! χαχαχα!!!

KaLLinaki είπε...

## Lilith
live on the edge!! κάνε την υπέρβαση σου και ταξίδεψε σε μια χώρα που μπορεί να έχει θερμοκρασία άνω των 18οC !!
:-p
Θα δεις είναι ωραία να ιδρώνεις με παρέα!!!
kisses

## Astrofegia
λες,ε; καλημερούδια :-)

## Chipi,
φτου σου ωρε τεμπελχανείο! :-p
έχει χάρη που σε 12 μερες έχεις γενέθλια και σε θέλω φρεσκαδούρα.
:-)

Ανώνυμος είπε...

κι εγώ αγαπάω massive και πολύ χάρηκα το soundtrack στο countdown σου!
...α, και την πρώτη γουλιά του καφέ!
πόσο δίκιο έχεις!