and keep on playing...












by hiriell


Αφήνουμε το ένα πιάνουμε το άλλο. Πως θα γίνει δηλαδή. Είπες τι αγαπάς, δεν θα μας πεις και τι μισείς; Είχε την απορία ο U.S.
Αχ και με βρίσκεις σε μια περίοδο που τα νεύρα είναι τσατάλια. Με την μύτη να τρέχει γάργαρη, κόκκινη κόκκινη σαν παντζάρι από το φύσημα, και ένα λαιμό που τον νιώθω λες και καταπίνω ξυραφάκια, είμαι ικανή να μισήσω τα πάντα.
Κι όμως…
Σκληρή κουβέντα το μισώ. ¨όχι μόνο να την ξεστομίσεις αλλά και ακόμη περισσότερο να την νιώσεις.
Δεν λέω πως είμαι ο καλός Σαμαρείτης, αλλά μίσος δεν έχω νιώσει. Μπορεί να ένιωσα αντιπάθεια, αδικία, αηδία, εκνευρισμό, θυμό, απογοήτευση…αλλά μίσος….όχι.
Δεν ξέρω, ίσως και όλα μέχρι τώρα στην ζωή μου να ήρθαν «εύκολα» ή εγώ να έχω μια θετική προδιάθεση απέναντι στους ανθρώπους. Άσε που ξεχνάω και εύκολα!
Θεωρώ ότι να μισείς, είναι ένα μικρόβιο που σου τρώει τα σωθικά. Σε βασανίζει, σου κλέβει όλη την θετική ενέργεια. Είναι μίζερο και χάσιμο χρόνου. Και δεν οδηγεί και πουθενά…ίσως μόνο στην αυτοκαταστροφή σου.
Συνεπώς αισθάνομαι πολύ χαρούμενη και πάνω από όλα ήρεμη που δεν έχω μπει σε αυτό το τρυπάκι.
Αφήνω μόνο ένα μικρό παραθυράκι…. Είπαμε καλή καλή, αλλά δεν ξέρεις σε τι μπορώ να μεταμορφωθώ αν κάποιος ποτέ τολμήσει να κάνει κακό στα παιδιά μου. Στην σκέψη και μόνο έχω αρχίσει να μεταλλάσσομαι σε ανθρωπόμορφο τέρας.
Και τότε το μίσος θα ναι πολύ λίγο!!

Όσο για τις 3 χειρότερες στιγμές της ζωή μου…χμμμμ…
¨Όπως προείπα, στη ζωή μου μέχρι τώρα, και ελπίζω να συνεχίσει έτσι, είχα τύχη, υγεία και αγάπη απλόχερα. Είχα και δύσκολες στιγμές, αλλά όταν τις αντιμετωπίζεις με αισιοδοξία  προσπάθεια και πίστη, το βουνό μπροστά σου αρχίζει και μοιάζει με λόφο! Το πρόβλημα είναι το ίδιο. Αλλάζει  ο τρόπος που ο καθένας  μας το βλέπει και αντιμετωπίζει.

Εν κατακλείδι, 2 στιγμές έχω να θυμάμαι που με πόνεσαν:

  1. Ο θάνατος της πολυαγαπημένης μου γιαγιάς. Που και πάλι, έχω καταφέρει να με πείσω πως κάπου εκεί έξω βρίσκεται και μουρμουράει όταν με βλέπει να ανάβω τσιγάρο!
  2. Όταν πήγα το μικρό μου λουλουδάκι στο νοσοκομείο για πλύση στομάχου. Δεν θα συγχωρήσω ποτέ τον εαυτό μου που άφησα εκτεθειμένο το πακέτο με τα τσιγάρα. Και σε παρακαλώ εσύ που έχεις μικρά, έχε το νου σου. Η κατάποση ενός και μόνο τσιγάρου μπορεί να αποβεί μοιραία!

Υ.γ. Κόφτω το ρημάδι το τσιγάρο, αφού σας χαλάει οικογενειακός , θα μου πεις και δεν θα έχεις και άδικο!!




5 σχόλια:

U.S. είπε...

δεν έχεις άδικο σε πολλά. βαριά κουβέντα το μίσος (θα μπορούσες βρε να πεις τα πράγματα που σιχαίνεσαι!!), κακό πράγμα το τσιγάρο. αλλά μου είναι δύσκολο να το σταματήσω, δεν σου κρύβω ότι μ' αρέσει το κάπνισμα :p
είναι ωραίο να ακούς τους ανθρώπους να λένε ότι νιώθουν τυχεροί! μέσα στα τόσα μίζερα που βλέπεις κάθε μέρα, σου αλλάζει τη διάθεση κάτι τέτοιο! να είσαι πάντα τυχερή, λοιπόν!!

Glayki είπε...

έχεις δίκιο για τα πιτσιρίκια και τα μάτια μας δεκατέσσερα!
φιλια!

Lilith είπε...

Έχει δίκιο ο U.S.
Μπορείς να πεις πράγματα που σιχαίνεσαι. Δεν χρειάζεται να πεις "μισώ".
Δεν ξέρω εσύ, αλλά εγώ έχω μια μεγάλη λίστα με πράγματα που σιχαίνομαι. Το ίδιο μεγάλη σχεδόν με αυτήν με τα πράγματα που αγαπώ.
"Κατάποση";;;
Το' φαγε το τσιγάρο δηλαδή;
Αμάν πια αυτά τα πιτσιρίκια!
Γεύση δεν έχουν;
Ό,τι βρουν μπροστά τους το καταπίνουν;
Τς, τς, τς...

Φιλιάαα!!!

Glayki είπε...

που είσαι εσύ καλέ;

Glayki είπε...

αρχικά,βρε τερας όλα καλά;
Καλη χρονια μαναρι μου!