Ποιος είπε ότι χαλάρωσε;;

Μια κουβέντα είπαμε και εσύ την έδεσες σχοινί κορδόνι! Είπαμε …γυρίσαμε ορεξάτοι από τις διακοπές, αλλά έλεος. Με το που μπήκε ο Σεπτέμβρης με άρπαξες από τα μαλλιά. Τρέχω και δεν φτάνω.
Σου έχει τύχει να έχεις τόοοσα πολλά να κάνεις και τελικά να κάθεσαι αποσβολωμένη στον καναπέ με ένα ηλίθιο βλέμμα στο κενό και να μην ξέρεις από πού να αρχίσεις;
Έτσι! Είναι και αυτό το μαμο-σύννεφο σήμερα , που κόβει βόλτες από πάνω…μια φεύγει ο ήλιος μια έρχεται …και ενώ εσύ σκέφτεσαι βροχή και ρομαντζάδα εγώ ωρύομαι « αποφάσισε επιτέλους, να ξέρω! Να βάλω πλυντήριο ή όχι !!!»
Ανακαίνιση παιδικού δωματίου. Βάψιμο, αγορά κουκέτας και συναρμολόγηση (διότι IKEA και αν θέλεις φθηνά , σκάσε και βίδωνε). Μπορείς να φανταστείς καλέ μου φίλε, ότι όταν είναι να βάψει το δωμάτιο ο καλός μου, όλα τα έπιπλα, παιχνίδια, βιβλία χίλια μύρια τα βγάζει έξω. Και το ερώτημα είναι . Πού τα πάει;
Χα, μικρέ αθώε!
ΌΠΟΥ ΝΑ’ ΝΑΙ. Στο σαλόνι…στο γραφείο…στο μπαλκόνι…δεν μας απασχολεί. Αρκεί να αδειάσει το παιδικό.Στο σημείο αυτό το Kallinaki κάθεται πάνω στην ροζ μπάλα jumping που ξάφνου βρέθηκε στο διάβα της και κλαίει με μαύρο δάκρυ.
Τελικά τελείωσε το δωμάτιο και άφησε πίσω του συντρίμμια… Που σημαίνει : Σκύψε ευλογημένη πιάσε σπάτουλα , κουβά και σφουγγαρίστρα και ξεκίνα.. Ο ευλογημένος ότι ήταν να κάνει το έκανε.
Με τα χέρια παπαριασμένα από το νερό, χαμογελάω σαρδόνια σκεπτόμενη ότι τον επόμενο μήνα έχω γενέθλια….θα το πληρώσεις ακριβά!!!

Εγώ εντωμεταξύ κάπου είχα δει στο νετ κάτι super stickers (αυτά εδώ) που μου άρεσε σαν ιδέα για τον τοίχο. Από την μια η οικονομική κρίση από την άλλη η ανυπομονησία μου, αποφάσισα! Δεν μαμείς; Θα τα ζωγραφίσω μόνη μου. Βέβαια υπάρχουν πολύ καλύτερα & τρυφερούλικα για το παιδικό (δες). Αλλά είπαμε , πιάνει το χέρι μου δεν είμαι και μάγος!

Τατάαααααα…
Τα χρώματα που έβαλα είναι αυτά που διακρίνεις στην έγχρωμη λεπτομέρεια .
Είπα να την επεξεργαστώ λίγο την photo να βγει πιο artistic βρε παιδί.


Αυτό ήταν το 1 από τα πολλά που μου έπεσαν με το ‘τζα’ του Σεπτέμβρη. Τα υπόλοιπα στο επόμενο…ΔΕΝ προλαβαίνω τώρα λέμε!
;-)


10 σχόλια:

niki είπε...

Επιτέλους γύρισε πίσω το πορτοκάλι που ξέραμε! :p
Το δωμάτιο τέλειο! Αυτό θα πει να πιάνει το χέρι σου...πάντως αν θελήσεις και τίποτα άλλο, έχε υπόψιν σου και τo www.sticky .gr που είναι πιο οικονομικό και δοκιμασμένο στο αποτέλεσμα ;)
Εμείς καθότι ατάλαντοι το σκίσαμε πέρυσι στις αγορές από'κει και ντύσαμε όλο το σπίτι.

Lilith είπε...

Μπράβο σου Kallinaki μου!
Το είδες, το έκανες.
Και πολύ καλά μάλιστα!
Εγώ απ' την άλλη, το βλέπω, το δοκιμάζω, το καταστρέφω! :(
Nice job! :)
Άλλη φορά, όταν ο κ.Πορτοκάλις θα βάφει, να στρώνεις από κάτω μουσαμάδες και εφημερίδες για να μην τρίβεις μετά. ;)

Φιλιά!!!

Glayki είπε...

Εύγε ευλογημένη....παιδί μου ήθελα να πω!!!!!!!!!!χι ιχιχιιι
Πλάκα πλάκα πιάνει το χέρι σου!
Βρε συ,δεν το κάνεις πιο επαγγελματικά?Κρίση υπάρχει..μπας και βγάλεις τίποτα>?

astrofegia είπε...

Μια χαρά είσαι αφού πιάνει το χέρι σου...Είσαι ταλέντο, λέμε!
Όχι σαν εμένα που είμαι "ατσούμπαλη"! χαχαχαχαχαχα
Καλημέρα! ;)

U.S. είπε...

άλλος δημιουργεί κι άλλος μαζεύει τα σπασμένα, ελπίζω να μην θελήσετε να βάψετε και καμιά τραπεζαρία - τότε σε βλέπω να συμμαζεύεις για μήνα ολόκληρο!!

Miss Pink είπε...

αααα καλά πάμε..
βλέπω κι ο δικός σας Σεπτέμβρης ξεκίνησε δημιουργικά... χιχιχι..
τι χρώμα το κάνατε δεν ΜΕ είπες..
γι'αυτό φρίκαρες με το δικό μου..
συναδερφικά φιλιά.. :Ρ

KaLLinaki είπε...

## niki
μετά την νίλα που πέρασα εννοείται ότι θα τα προτιμήσω!
Τι υπονοείς ακριβώς "το Καλινάκι που ξέρα,ε", εεε;
Είμαι γκρινιάρα εγώ; Αυτό; ε, αυτό;
οκ, είμαι λίγο αλλά με το δικιο μου, έτσι;
Φιλάκια κορίτσι.

## Lilith μου,
ΔΕΝ θα υπάρξει άλλη φορά! Ο Πορτοκάλις και τα πινέλα δεν συμβαδίζουν!
;-)

## Glayki,
από μικρή είχα κόλλημα με την ζωγραφική, Ενώ εσύ έραβες μοντελάκια για τις μπάρμπι, εγώ κάλιστα θα μπορούσα να σου σχεδιάζω τα μοντελάκια! ;-)
Tι λες ...συνεταιράκι...;
Φιλιά

KaLLinaki είπε...

## astrofegia,
Εγώ είμαι εδώ τότε για σένα. κάνεις ένα τηλέφωνο και πετάγομαι στο "λατρεμένο " μου νησί ...για να στο ομορφύνω!
...να πάλι κακία έβγαλα...
Φιλούκια

## Miss Pink,
δεν ΣΕ είπα γιατί τα δείχνω στην λεπτομέρεια της photo παιδί μου!!
Μα δεν βλέπεις; Ροζουλί φουξέ εννοείται για την μικρή, μπλέ οινοπνευματί για τον μικρό (στο μάτι...!) και πράσινο λαχανί για την πάρτυ μου! Η βάση του τοίχου εννοείται λευκό του τρελού, γιατί αν έμπεναν και άλλα χρώμα μέσα θα το λέγαμε λευκό της Kallinaki
smouts :-)

## U.S
Το επόμενο που θα τολμήσει να βάψει ο Πορτοκάλις θα είναι μόνο η τελευταία μου κατοικία!
φιλιά μικρέ ;-)

Chichipiru είπε...

καλέ εσύ είσαι χρυσοχέρα! και οικονομικιά! τυχερός ο σύζυγος εεεεε; (να το πληρώσει λέμε τον άλλο μήνααααα!!)

KaLLinaki είπε...

## chipi
..έννοια σου και τα το πληρώσει.....
;-)