Back

Η τσάντα με τα μαγιό και τις πετσέτες παρατημένη σε μια γωνιά του γραφείου. Έξω από τα νερά της όπως και εγώ. Τι έγινε παιδιά; Τελείωσε;

Φέτος ήταν από τα καλοκαίρια που απόλαυσα. Γιατί ήταν χύμα στο κύμα…κυριολεκτικά!
Μπορεί να έβγαλα και λέπια…για να δώ…
Η άμμος και η αλμύρα πότισαν το δέρμα. ¨Ολη μέρα στη θάλασσα. Τροχόσπιτο σ’ένα οικοπεδάκι 200 μέτρα από το κύμα. Εμένα προσωπικά μου κάνει 5άστερο ξενοδοχείο και βάλε. Αρνούμαι να κλείνομαι σε τοίχους όσες ανέσεις και αν μου προσφέρουν. Είμαι τσιγγανοκατάσταση τι να λέμε.
Πάει να χαράξει και εγώ σε μια ξαπλώστρα δίπλα στο πηγάδι (υπερπαραγωγή αν έχεις μάνα ψωνισμένη με διακόσμηση!! ) να απολαμβάνω την πρωινή δροσιά ξυπόλητη παρέα με τους φίλους μυρμηγκάκια. Διάβασμα, πολύ διάβασμα. Άργησα λίγο άλλα το διάβασα τελικά. «Το νησί» της Victoria Hislop, και τώρα ανυπομονώ να δω και την σειρά στο Mega…Και διάβασα επίσης και «Το νησί κάτω απ’ τη θάλασσα» Ιζαμπέλα Αλιέντε.
Τώρα που το σκέφτομαι…πολύ νησί βρε αδερφέ…λες να μου έλειψε υποσυνείδητα το νησί από Κ; Μπουαχαχα . No way my friend

Πρωινή βουτιά πριν ακόμη ξυπνήσουν οι υπόλοιποι. Στην παραλία ελάχιστοι. Γενικώς η συγκεκριμένη παραλία είναι από τις ελάχιστες που ευτυχώς την λές ανεκμετάλλευτη (προς το παρόν). Και έχει κάτι νερά!!! Σε λίγη ώρα καταφθάνει και ο Πορτοκάλις με τα παγωμένα φραπεδάκια στο χέρι. Στο ένα, γιατί στο άλλο κουβαλάει τις πετονιές με τα δολώματα…. Έχουμε και ένα πάθος τι να κάνουμε! Όχι αγάπη δεν θα σε ακολουθήσω στα βραχάκια…δεν έχω την υπομονή να περιμένω με τις ώρες πότε θα τσιμπήσει το μαμημένο, άσε που όσες φορές ήρθα με φώναζες ‘γκαντεμόσαυρο’.
Κάτω από την ριγέ ομπρελίτσα μου , με τα βιβλία και τις μουσικές είμαι θαύμα! ¨Όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει και οι καυτή άμμο σου καίει τις πατούσες …βουτιά! Και μετά και άλλη …κι άλλη…. Τα πρωινά ήταν δικά μου! Με λες μοναχική; Μπορεί…το είχα όμως τόσο ανάγκη.

Το απογευματάκι ξαναενώνεται η οικογένεια! Έρχονται τα ζουζουνόπαιδα με τον απογοητευμένο τις περισσότερες φορές ψαρά και γίνεται το σώσε. Όχι μην προτρέχεις… είμαι και εγώ από αυτούς που απεχθάνοντε τις θορυβώδεις οικογένειες με τα τζιμπράγκαλα και τις φωνές του στυλ…. ‘Μιχαλάααακιιιιιιι έλα να φας τα κεφτεδάκια σου’.
Η μεγάλη ξετρελαμένη που έμαθε να κολυμπάει χωρίς μπρατσάκια , να κάνει βουτιές από τους ώμους του πατέρα της . Ο μικρός προτιμούσε να χτίζει κάστρα για την πριγκίπισσα του…(εμένα εννοώ αγάπη μου….δεν υπάρχει άλλη!!! :-p )
Δεν φεύγαμε από την θάλασσα μέχρι να δύσει ο ήλιος. Παιχνίδια, βουτιές, κουβαδάκια, πυργάκια, κοχύλια για βραχιολάκια ….ρακέτες…(μη φωνάζεις, εκείνη την ώρα οι περισσότεροι την είχαν κοπανίσει).

Το βραδάκι τα παιδιά πέφτουν κατάκοπα από την κούραση νωρίς για ύπνο. Εμείς ανάβαμε τα φαναράκια , αρπάζαμε τις παγωμένες μπυρίτσες και είτε αναλύαμε την δημιουργία του σύμπαντος, είτε κουτσομπολεύαμε το σούπερ ντούπερ κωλαράκι που έκανε ηλιοθεραπεία δίπλα μας. Στο τάβλι δε, έχω να πω ότι έχανα το ένα παιχνίδι μετά το άλλο, αλλά δεν με χάλαγε διόλου μια και όποιος κέρδιζε ζητούσε ότι ήθελε από τον χαμένο. Δεν είναι δύσκολο να φανταστείς τι μπορεί να ήθελε …. ;-). Δεν γουστάραμε μπαράκια , ούτε βόλτες στα τουριστικά. Θέλαμε απλά για λίγο να ξαναβρούμε ο ένας τον άλλο, όπως τότε που ήμασταν φοιτητές.

Γύρισα γεμάτη, ξεκούραστη, 2 τόνους πιο ανοιχτή απόχρωση από την νέγρα Σαριτέ στο βιβλίο της Αλιέντε…, με δερματάκι βελούδο από την καθημερινή απολέπιση στην αμμουδιά, σε μια ημιάγρια κατάσταση μια και ήμουν τόσο καιρό εκτός πολιτισμού (no tv, no εφημερίδα), χωρίς βαλίτσες μα ρούχα μια και το μόνο κομμάτι ύφασμα πάνω μας ήταν το μαγιό. Και πάνω από όλα ορεξάτη για το Φθινόπωρο που έρχεται!
Enjoy…..


 

16 σχόλια:

Glayki είπε...

Βρε,τι χαρα έχω που τα ξαναλέμε...Σαν τότε που ειμασταν μικρές και μετά τις καλοκαιρινές διακοπές βλέπαμε τους φίλους μας στο σχολείο...
Μου έλειψες πολύ ζουζου!
Την τρέλλα του πολύ πρωινού μπάνιου την έχω και εγώ..επίσης ο Μίστερ Γλαυκ έχει τρέλα με το ψάρεμα εξίσου και για αυτό ψάχνουμε απομονωμένες παραλίες με βραχάκια συχνά για να κάνει το χόμπυ του..
Χαίρομαι που πέρασες όμορφα!Πάντα έτσι...θαλασσινή να είναι η ζωή μας!
Φιλιά!

Glayki είπε...

ps:καλέ καλ...θα μου πεις με ποιο πρόγραμμα φτιάχνεις έτσι τελειες τις φωτο σου;θέλω και εγω !

U.S. είπε...

βρε τρελόπαιδο, αυτή μια περιγραφή διακοπών, όλα τα λεφτά!
χαίρομαι που πέρασες όμορφα, φαίνεσαι ντούρασελ, αυτό άλλωστε δεν είναι και το clue των διακοπών;
(κι εμένα μ' αρέσει το ψάρεμα, αλλά μόνο παντόφλες και κονσέρβες βγάζω, γκρρρ)!

KaLLinaki είπε...

## Glayki
ωραίο αυτο το χόμπυ τους...να τρώγαμε και κανα ψαράκι όμως δεν θα ήταν άσχημα!!! ¨Ολο κάτι μικρούλικα πιάνει...τα λυπάται η ψυχή σου.
¨Οσο για το πρόγραμμα , μπαίνεις στο
www.picnik.com κάνεις εγγραφή και είσαι έτοιμη ;-)
στείλε μου ρε συ το mail σου που το έχασα!
φιλιά


## U.S.
ξεχυλίζω από ενέργεια λέμε! Δεν ξέρω που να την διοχετεύσω πια....Προβλέπω τρελές διακοσμητικές αλλαγες στο σπίτι...
Και εσύ ψαρας; Ωιμέ και τρις αλί. Τουλάχιστον εσύ κάνεις και κάτι επικοδομητικό. Κρατάς τις θάλασσες μας καθαρές!! ;-)))

DaisyCrazy είπε...

Κι εγώ διάβασα το Νησί φέτος και μου άρεσε πάρα πολύ. Είχα αποφύγει να το διαβάσω όταν πρωτοκυκλοφόρησε γιατί με φόβησε λίγο όλος αυτός ο ντόρος αλλά τελικά δε με απογοήτευσε. Το ίδιο και το καινούργιο της που διάβασα μετά το The Return. Eίναι ότι πρέπει για καλοκαίρι οι ιστορίες της αν και έχουν αρκετή ιστορία και πόνο κρυμμένες μέσα τους.

Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου. Όταν περνάμε το καλοκαίρι χύμα στο κύμα όπως λες μόνο τότε περνάμε όμορφα νομίζω.

Lilith είπε...

Καλωσόρισες!
Είσαι πολύ καλή στη φωτογραφία, μπράβο σου! Οι φωτογραφίες που τράβηξες είναι απλά υπέροχες! :)
Νομίζω ότι η επιλογή σας για το πώς θα περάσετε τις διακοπές, είναι (by far) η καλύτερη ever!
Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να ξυπνάς και να κοιμάσαι με τη θάλασσα στα πόδια σου!
Φιλιά σε όλη την Πορτοκαλο-οικογένεια και εύχομαι σε όλους σας ένα εξίσου υπέροχο Φθινόπωρο. :)

astrofegia είπε...

Welcome back Kallinaki!
Από την τόσο ζωντανή περιγραφή των διακοπών σου, είμαι σίγουρη πως περάσατε φανταστικά!
Πάντα τέτοιες στιγμές σου εύχομαι!
Δεν θα μπορούσα να μην σχολιάσω και εγώ με τη σειρά μου τις υπέροχες φωτογραφίες!
Μπράβο πορτοκάλι...
Καλό Φθινόπωρο και
πολλά φιλιά με αστερόσκονη! ;)

KaLLinaki είπε...

## DaisyCrazy
Πόνο; Μόνο; Το τι κλάμα έριξα δεν το φαντάζεσαι! Και να'χεις και τον Πορτοκάλι να σε δουλεύει και απο πάνω...
Ετσι είναι. Οι διακοπές είναι για κατάσταση "όπως κάτσει"...χωρίς πρόγραμμα. ;-)

##Lilith
Thank you sugar. Εχω τρέλα με την φωτογραφία...να είχα και καλήτερο εξοπλισμό...
Το σπαστικό είναι ότι δεν έχει ο Πορτοκάλις και για να με δεις σε φωτογραφία πρέπει να κάνεις τάμα!!
Και του χρόνου μας βλέπω να ακολουθούμε τον ίδιο τρόπο διακοπών!
Χαλάαααρωσηηηηη
;-) Φιλάκια


## Αστροφεγγια μας
καλώς σε βρήκαμε!¨Οντως περάσαμε φανταστικά (φανταστικά για εμας τουλάχιστον) γιατί πολλοί δεν αντέχουν την ολοημερη ξυποληταρία!! ;-)
Βουρ για ένα Φθινόπωρο δυναμικό!
:-) Φιλιά κορίτσι

Dee Dee είπε...

Ζηλεψα τοοοοοσο πολυ που ηθελα να βαλω τα κλαματα οταν σε διαβαζα :):):)

Καλως ηρθες!!!

niki είπε...

Άντε μπράβο! Επιτέλους έφυγε η γκρίνια! Δε χτυπάς και μια Κέρκυρα τώρα να στρώσεις?:p
Οι φώτος τέλειες!
Το νησί κι εγώ το διάβασα μαζί με όλη τη τριλογία milenium. Δεν είμαι πια για δράματα εκεί κατέληξα...καλό αλλά δεν!
Καλή προσαρμογή και του χρόνου ακόμα καλύτερα!

KaLLinaki είπε...

## Dee Dee
Υπερβολές....Τσάκω ένα χαρτομαντυλάκι!
;-)Καλώς σε βρήκα

## Niki
σε όλο το πόστ έλειπε αυτή η λέξη, ήρθες εσύ να μου την κοτσάρεις και να με φτιάξεις!!
:-p
Ελπίζω και εσείς να περάσατε το ίδιο όμορφα ...Φιλάκιαααα

Ανώνυμος είπε...

Από τις ομορφότερες οικογενειακές διακοπές που έχω διαβάσει στην μπλογκοσφαίρα!
Πάντα τέτοια και καλύτερα!
Να χαίρεσαι τον Πορτοκαλί σου και τα ζουζουνάκια σας!

ΥΓ: Οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες!

Chichipiru είπε...

καλή επιστροφή! εγώ στενοχωρήθηκα να ξέρεις που δεν πήγες στο νησί από Κ! :p χιχιιχι! καταχάρηκα όμως που γέμισες μπαταρίες αφού αυτό σημαίνει τώρα ότι θα σε ακούμε ξανά συχνά! και στα επόμενα κούκλα μου! :)

Glayki είπε...

glayki2@gmail.com
smats!

KaLLinaki είπε...

## nefeli1900
Σ'ευχαριστώ, να 'σαι καλά κορίτσι!
Welcome :-)

## chipi
που είσαι εξαφανισμένη εσύ κοπελιά και θέλουμε να ενημερωθούμε γιατί προσεχώς έχουμε αλλαγές στο σπίτι και όχι μόνο!
Αν στεναχωρήθηκες για το νησί...να πας εσύ τότε! :-P
Φιλάκιααα ;-)

Miss Pink είπε...

δεν έπαθες σοκ όταν γύρισες???
επειδή και οι δικές μου διακοπές ήταν τσιγγάνικες και ούτε καν με τροχόσπιτο αλλά με σκηνές και ένα φακό κρεμασμένο σε σχοινί για φως (για να βλέπουμε τις τράπουλες όχι τίποτε άλλο) σε ένα κάμπινγκ σε καταλαβαίνω.!!!
την πρώτη μέρα εδώ ήταν σαν να πήρες τον πιο απομονωμένο τσομπανάκο και τον πέταξες στην κίνηση!!!
απαπα...
θέλω κι άλλο
(καθότι αχόρταγη :Ρ)
άντε και του χρόνου τα ίδια μας εύχομαι χιχι...
φιλιά θαλασσινάααααααααααααα