SpLaSh

3......2........1........Βουτάμεεεεεεεεε!
by doktorbibber

Τρελλές διακοπές πουλάκια μου. Για λίγο ή για πολύ αφήστε τα όλα πίσω.
Χαλαρώστε...ξεδώστε...γελάστε...πλακωθήτε αμα λάχει εκτόνωση είναι και αυτό.
Κάντε έρωτα
-ναι...ναι..μη φωνάζεις το έγραψα...
-το θέμα είναι να το κάνεις κιόλας!

Γενικώς κακομάθεται τον εαυτό σας. Και αν έχετε παιδιά, για λίγες μέρες αφήστε τα στη γιαγιά. Μια χαρά θα περάσετε και μόνοι. Όσο για τα παιδιά...αυτά θα περάσουν σίγουρα καλήτερα. Ά λλωστε είναι γνωστό ότι...

what happens at grandma's house...STAYs at grandma's house!!
Φιλάκιααααααα τα λέμε μετά τις 20 Αυγούστου!!!

6 σχόλια:

Lilith είπε...

Καλά Splash, Kallinaki μου!
Να περάσετε όμορφα!

Φιλιά πολλά! :)

U.S. είπε...

grandma's house, πόσο τα διαόλιζα τα παππούδια όταν ήμουν πιτσιρίκι :P
καλές βουτιές, όσο πιο πολλές τόσο πιο καλά!

DaDi είπε...

Καλα να περάσετε!!!

Miss Pink είπε...

have fun μωρό μου
αν και είμαι σίγουρη
χεχε
;)

niki είπε...

Να περάσετε τέλεια!
Να κάνετε πολύ σεξ, πολύ σεξ και μη ξεχνάτε το καθημερινό σεξ....γιατί του χρόνου πάλι! :ppp

Πολλά φιλιά και να περάσετε όλοι σούπερ, ο καθείς με τον τρόπο τους ;)

Glayki είπε...

γυρίσατεεεεεεεε;;;;;;;;;;;