4


Αγαπουλίνο μου, τσουρεκάκι μου, μικρό μου αγγελουδάκι που μεγάλωσες και εσύ.
Εσύ που κάνεις τις πιο γλυκές αγκαλίτσες και δίνεις τα πιο ζουμερά φιλάκια.
Που έχεις την αδελφή σου για πρότυπο και ξεκόλα λιγάκι , γιατί να ντύνεις και να χτενίζεις τις κούκλες της, όσο περνάει ο καιρός δεν μου φαίνεται και τόσο χαριτωμένο!!! (…λουλούδι μου κάνε ότι θέλεις!! Δικές μου ανασφάλειες είναι αυτές)
Και που είσαι τόσο μα τόσο ευαισθητούλι και τρυφερούλι και γκρινιαρούλι.
Και σαν Καρκινάκι που είσαι θα σε φάνε οι σκρόφες , οι μέγαιρες!
Που άμα τις πιάσω θα τις χτυπάω κάτω σαν χταπόδια τις λυσσάρες!

Σ’ αγαπώ,
Η μαμά

8 σχόλια:

Lilith είπε...

"Και σαν Καρκινάκι που είσαι θα σε φάνε οι σκρόφες , οι μέγαιρες!
Που άμα τις πιάσω θα τις χτυπάω κάτω σαν χταπόδια τις λυσσάρες!"

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
Έχω πεθάνει στα γέλια!!! :)))
Kallinaki μου, είσαι απόλαυση!
Το Καρκινάκι σου είναι πανέμορφο!
Να το χαίρεσαι κι' εσύ και ο κ.Πορτοκάλις και να είναι πάντα χαρούμενο και ευτυχισμένο!
Χρόνια του Πολλά!!!
Να έχεις υπόψιν σου πάντως, ότι τα Καρκινάκια είναι "κολλημένα" με τη μάνα τους μέχρι τα 80 τους τουλάχιστον. :)))

Φιλιά πολλά!!!

DaDi είπε...

Να χαίρεσαι το παιδούδι σου! Γερό και τυχερό να είναι και φυσικά και εσείς για να το καθοδηγείτε και να το χαιρόσαστε!

Μια απορία: Γιατί στο πόστ έβαλες φώτο του μικρού Ψινάκη και όχι του γιού σου;

...

KaLLinaki είπε...

## Lilith
σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι!
Είναι αλήθεια ότι κατα πάσα πιθανότητα Θα γίνω πολύ beach πεθερά ;-)
¨οσο για το κόλλημα ειλικρινά πιστεύω να μην ισχύει. Τον θέλω ανεξάρτητο...

Φιλιά :-)


## Dadi
ε, όχι και μικρός Ψινάκης μην τα πάρω κρανίο και τα κάνω όλα λαμπόγυαλό εδω μέσα!!! Θα 'θελε!
GERARD BUTLER και πάνω λέμε ;-)
Ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω, να χαιρόμαστε τα λουλούδια μας!!
φιλιά σε όλους.

Miss Pink είπε...

αχ και να'μουν 4 :)))
χιχιχιχι...
ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΤΡΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

σματς και σμουτς και σματσ και ΖΖΖΖΖΜΑΤΣ (αυτό το τελευταίο ήταν ζόρικο :Ρ)

manetarius είπε...

χαχαχαχαα... καλά, καλές πεθερές θα γίνουμε κι οι δυό! :ΡΡΡ
Να τον χαίρεσεεεεε!!! Φιλιά πολλά!

KaLLinaki είπε...

Σας ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές !

## u.s
έχει πιο πλάκα να με βλέπεις να το κάνω live!!

## Miss Pink,
ορίστε, να...από τώρα αρχίσανε να μας την πέφτουνε. Σιγά κυρία μου με το μαλακό μας τον κατσιάσατε...έλα να αραιώνουμε!
;-) smouts

## manitarious,
μήπως ...λέω μήπως να βάζαμε το καλές σε εισαγωγικά...έτσι προληπτικα μωρέ...δεν ξέρεις!
Και να οργανωθούμε! Εγώ θα αναλάβω τις ξανθιές που τις έχω και άχτι, εσύ πάρε τις μελαχροινές. Κοκκινομάλες; Σιγά μωρέ..πόσες θα'ναι...!
Φιλάκια

niki είπε...

Να το χαίρεστε το καρκινάκι σας!
Αυτό το κόλλημα με τη μάνα τους να μην είχαν θα ήταν τέλεια τα καημένα! :ppp

Να σας ζήσει φιλενάδα!

KaLLinaki είπε...

## niki
Ευχαριστώ κορίτσι!
ε, ας έχουν και μια πινελιά ατελής...Τόση τελειότητα πια, πως να την αντέξουν...
φιλιά :-)