Η συνέχεια...

από ..... τότε!

Ήμουν υπό την απειλή ψαλιδιού.
-Αν δεν το σχεδιάσεις ΤΩΡΑ πες αντίο στο αγαπημένο σου πορτοκαλί φορεματάκι..
-κοραλλί είναι άσχετε.
-Πλακίτσα πλακίτσα; Κοραλλί κορδελίτσες θα το κάνω .
Τον έβλεπα να με κοιτάει με εκείνο το χαιρέκακο ύφος από τον καναπέ , σχίζοντας τον αέρα με το ψαλίδι λες και κρατούσε katana. Ααααα παρεμπιπτόντως τσιμπώντας και τα Popcorn που μόλις είχα φτιάξει.
-Αν σου ξανακάνω εγώ popcorn…
-Μιλάς πολύ και δεν βλέπω να κάνεις τίποτα. οκ λοιπόν…
-ΜΗΗΗΗΗηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

Και έτσι με αυτά και με τα άλλα, μετά από 1 ολόκληρο χρόνο υπέκυψα. Σχεδίασα το tattoo μετά κόπων και δακρύων. Να προσθέσω και την ψυχολογική βία.
Αυτό είναι.

Σου αρέσει; Του πορτοκαλένιου πάντως μια χαρά του άρεσε. Αφού βέβαια έκατσα και του εξήγησα που είναι τα ωραιότατα ονοματάκια μας. Του γιου της κόρης και φυσικά (αλίμονο μην το παρέλειπα) το δικό μου. Βέβαια χρησιμοποίησα αναγκαστικά τα υποκοριστικά διότι στην αντίθετη περίπτωση θα έπρεπε να το χτυπήσει σε όλη την πλάτη για να χωρέσουμε!
Λέει; Δεν λέει!! ;-)

13 σχόλια:

DaDi είπε...

Στην πλάτη μπορεί να χτυπήσει την λίστα του Σούπερ Μάρκετ (μην πάει τόσος χώρος χαμένος).

Εγώ απο την άλλη εδώ και χρόνια σχεδιάζω να πάω για cover-up στα υπάρχοντα αλλά βαριέμαι.... Πλυσίματα και αλοιφές και γάζες... Δε μαμιέται...

Lilith είπε...

Λέει, λέει!
Πάλι καλά... το έσωσες το κοραλλί φορεματάκι! :)))
Όταν θα το κάνει με το καλό, να μας βάλεις φωτογραφία μπράτσου (ή whatever).
Το σίγουρο είναι ότι κανένας δεν θα καταλαβαίνει τι είναι.
That's a good thing. ;)
Μπράβο σου πάντως.
Εμένα μου άρεσε.

Φιλιά πολλά!!!

KaLLinaki είπε...

## Dadi
με την οικονομική κρίση στα κεφάλια μας και σήμερα την νέα αυξηση του ΦΠΑ , βενζινης, κτλ....η λίστα του σούπερ χωράει χαλαρά στην παλάμη!!
Στην πλάτη του έχω κολλήσει εγώ η βδέλα, δεν φτάνει; :-)
Εσύ πάλι γιατί θέλεις να τα σβήσεις; Τα βαρέθηκες ήηηηηηη άλλαξε ο σωματότυπος και ξεχύλωσαν;
:-p Φιλιά

## Lilith
ειλικρινά χαίρομαι που σου άρεσε. Εβαλα όλη την τέχνη και φαντασία (τρομάρα μου)
Πάντως αν καταφέρεις να βρεις τα ονοματάκια θα κερδίζεις τον θαυμασμό του καλού μου! Ακόμη και οι φίλοι που μας ξέρουν δεν έβγαλαν άκρη. ¨Οντως αυτό είναι καλό!!
kisses :-)

γλαυξ είπε...

Βικτώρια{!}
μου αρεσει πολυ το σχέδιο !!!!!Από την άλλη δεν μου αρέσουν καθόλου τα tatooo ..αλλά αφού ο Ντέιβιντ θέλει..[σματς]

KaLLinaki είπε...

## Γλαυξ,
καλά ρε συ...τον Mr Πορτοκαλένιο τον έκανες Ντειβιντ, εμένα γιατί με έριξες έτσι; Άκου Βικτώρια....ιιιχχχχχχ
Πάντως χαίρομαι ιδιαίτερα που παίρνω θετικές ψήφους για το σχέδιο..λες να το γυρίσω και επαγγελματικά;
σμουτς του γιου του ;-)

U.S. είπε...

σου έχω πει πόσο awesome είσαι;

Miss Pink είπε...

μου άρεσε πολύ
είναι λεπτεπίλεπτο
και βαρέθηκα να βλέπω παντού ιδεογράμματα...
σκοπός είναι το τατού να αντιπροσωπεύει κάτι
μπράβο Καλλινάκι :)

τα γράμματα τι είναι ?
T-R-A το τέταρτο με μπερδεύει..
μήπως Ι?
χιχι

Chichipiru είπε...

έλα ρε συ! τι ροκ ζεύγος είστε εσείς; ο ένας nosepiercing ο άλλος τατού! να δω την κόρη να σου ζητάει μεθαύριο piercing στον αφαλό! χεχε! rock on babe! :)

KaLLinaki είπε...

## U.S.
για πες...για πες.....
;-) φιλιά

## Miss Pink
thank you sugar. Πιάνει το ματάκι σου!!!
Το υποκοριστικό του γιού το διαβάζεις όπως βλέπεις την φωτο. Τα άλλα 2 αν περιστρέψεις αριστεροστροφα και δεξιόστροφα την εικόνα. Υπάρχει το κοινό " Η " βγάζει μάτι!!

## chipi
δεν μπορώ να φανταστώ τι θα μου ζητήσει η κόρη στην εφηβεία με αυτά που βλέπει να κάνουν τα γερόντια της!!!
Προς το παρόν το άγχος της είναι..."και αυτό πονάει;"!!!

;-) kisses

Glayki είπε...

kalo kalοκαιρι ατελειωτη μούρη!

niki είπε...

Μα πού πήγε το σχόλιό μου? Δε πιστεύω να μου το'σβησες! :p
Σου'πα ότι μ'αρέσει πολύ?
Επίσης σου'πα ότι θέλω να μου φτιάξεις κι εμένα? Πληρώνω όσο-όσο όπως επίσης σου δίνω και κίνητρο την συνέχεια ύπαρξης του σμαραγδιού φορέματος! :p

KaLLinaki είπε...

## niki
που είσαι εσύ παιδί μου; Άργισες..και λέω μάλλον το σιχάθηκε αλλά είναι ευγενικό παιδί και δεν θέλει να με πληγώσει!!
Αμέ! ότι θέλεις ..εδώ η καλή σχεδιαστρού :-p
πες τι θέλεις να λέει και ...εφτασεεεε!
;-)

niki είπε...

Tρέχω και δε φτάνω τον τελευταίο καιρό...είναι ότι το σκάμε και τα ΣΚ και ετοιμαζόμαστε να διακοπεύσουμε....είναι ότι μας ξεσυνήθισες με τις μεγάλες απουσίες και είχα καιρό να μπω...
Πάντα σε σκέφτομαι να το ξέρεις!
Μη νομίζεις ότι θα τη γλιτώσεις, θα σου στείλω με μέιλ από Σεπτέμβρη τις απαιτήσεις μου!
Σε φιλώωωω!