¨Ολα τα' χε η Μαριωρή....

by SynthTwins

Ήταν ένα ωραιότατο ανοιξιάτικο πρωινό 13 Απριλίου. Κατέβηκα κέντρο να χαζέψω βιτρίνες. Πάνω κάτω την Μητροπόλεως, Τσιμισκή…Αγ. Σοφίας… Τώρα το ξέρω.
Ήταν μοιραίο τα βήματα μου να με οδηγήσουν στην Σβώλου. Περνάω μπροστά από το Nico’s Tattoo, και ξαναγυρίζω. Ω, ναι. Αυτό μου λείπει , ένα σκουλαρικάκι στην μύτη! Θυμάσαι εδώ που κορόιδευα; Οκ, μπορείς να πάρεις τώρα την εκδίκηση σου.
Μπαίνω, με αναλαμβάνει τσακ μπαμ ο τύπος και έτοιμη σε 4 λεπτάκια.
Μου αρέεσειιιιι!
Βέβαια στην αρχή αλληθώριζα με κίνδυνο μόνιμης βλάβης στο μάτι (εκτός της βλάβης στον εγκέφαλο) γιατί όλο με ενοχλούσε στην όραση (καλά μαρί, κουμούτσα έβαλες;)
Μπα; Γιατί; Οι Ινδές είναι πιο έξυπνες που το κάνουν χρόνια, για να έχουν λέει αντοχή στον πόνο κατά την γέννα και την έμμηνο ρύση.
-μόνο που αυτές το κάνουν στο αριστερό ρουθούνι βλαμένη. Εσύ το έχεις στο δεξί!
Μα είδες; Ένα πράγμα σωστό να κάνω στη ζωή μου!! Γκούγλαρε κυρία μου πριν πας να τρυπηθείς….σκέτη μόστρα χωρίς θεραπευτικά ευεργετικά αποτελέσματα; Τςτς.
Τώρα παλιμπαιδισμό το λες αυτό; ¨Όχι δεν το λες. Σιγά τα ωα. Εγώ κόσμημα το βλέπω και πολύ διακριτικό. Κάλιο αργά παρά ποτέ. Γενικώς μια καθυστέρηση την έχω στη ζωή μου. Τελείωσα την σχολή και στα 26 αποφάσισα να αρχίσω το τσιγάρο. Ναι, σωστά το κατάλαβες…δεν ήταν μια παιδική τρέλα και μαγκιά…όοοχιιιιιιι
Ήταν μετά από ώριμη σκέψη (τρομάρα μου).
Και τώρα στα 36 χτυπάμε και ένα nose piercing. Ωιμέ στην επόμενη 10ετία τι με μέλλει;;;;;
Άνθρωπος…¨Οσο γερνάει ξεμωραίνεται!
Πάντως το θετικό (;) είναι ότι περνάει απαρατήρητο. Ή δεν το βλέπουν, ή το βλέπουν αλλά μου λένε ότι λες και πάντα το φορούσα….
Συμπέρασμα. Έκατσε καλά στο μυτάκι ;-)

11 σχόλια:

Miss Pink είπε...

και ποιος είπε οτι αυτά τα κάνεις στα 15 - 20 - 25???
δεν κατάλαβα δηλαδίς?
εμείς οι άνω των 30 τελειώσαμε?
ταγέρ γόβα και μπιρίμπα???
(μπιαχ και στα τρία :Ρ)
άντε καλέ αυτά είναι χαζά
καλύτερα τώρα που είσαι και πιο ώριμη.. παλιά μπορεί και να το μετάνοιωνες ;)
πρόσεξε μόνο μη σε δέσει η πεθερά καμια αλυσίδα και σε σέρνει :ΡΡ
ΜΕΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....

Osiris είπε...

Εγώ τώρα σαν κακιά πειρατική γλώσσα, θα έλεγα πως μετά την επίσκεψη του σογιού, τσαλακώθηκε η γυναίκα μέσα σου (και λογικό είναι αφού πήγες και χώθηκες στην βαλίτσα) και την πλήρωσε το μυτάκι.
Τες πας... επειδή έχω και εγώ ένα μεγάλο κρίκο στ'αυτί σαν πειρατής, δεν θα πω κακιά κουβέντα και θα σου πω...

Με γεια!!!

Από την άλλη βέβαια, αν συνεχίζεις τα τρυπήματα μετά από κάθε επίσκεψη, θα σου στείλω τον προσωπικό μου θιβετιανό δάσκαλο, γιατί βλέπω ότι τα clipάκια δεν σε πιάνουν με τίποτα...

Καλημέρα

niki είπε...

Ωωωωω με γεια!
Εγώ δεν θα το τολμούσα εύκολα. Αλλά είμαι σίγουρη ότι ούτε εσύ εύκολα το τόλμησες...
Ήταν το ξέσπασμα αυτό απ'όλα όσα είχες μαζέψει...τουλάχιστον εγώ έτσι λειτουργώ αλλά συνήθως ξεσπαω στα μαλλιά μου μιας και δεν είμαι τόσο τολμηρή ;)

DaDi είπε...

Δεν μπορεις να πείσεις και την δικιά μου να βάλει ένα;

Μεγειές! ;)

Lilith είπε...

Ε, μάλλον θα έκατσε καλά στο μυτάκι!
Με γεια!
Στον κ.Πορτοκάλι άρεσε; :)

KaLLinaki είπε...

## miss pink
ταγερ; τρώγεται;
κακό πράγμα τελικά να μεγαλώνει το σώμα και η διάθεση και η καρδιά να μένει παιδι!
¨οσο για την πεθερά...το καλύτερο μου.Περιμένω πως και πως να πάω στο νησί να δω την αντίδραση!! Ε, ρε γλέντια!!!! ;-)

## Osiris,
ναι, ναι τσαλακώθηκε η γυναίκα μέσα μου και είπα να τσαλακώσω και την έξω μου!! :-p
Τον κρίκο θα το χρειαστώ όταν θα έρθω τετ α τετ με την mother in law (να το κάνω πιο extreme βρε αδερφέ)

##Niki
thank you sugar! είναι κουκλί σου λέω. Και πίστεψε με, δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να πάρω την απόφαση. Καιρό το σκεφτόμουν. Κάντο βρε κουτούτσικο. Στην τελική, η τρύπα κλείνει μπαμ-μπαμ αν το βγάλεις( σε μια μερα πουφ...byebye)

KaLLinaki είπε...

## Dadi,
Ευχαριστώωωω. Εγώ πάντως το καθηκον μου το έκανα όπως βλέπεις και above.
Πηγαίνεται παρέα, και βάλε και εσύ ένα στο φρύδι. I like it!

## Lilith,
αν έκατσε λέει; Και ο Πορτοκάλις το ερωτευτηκε. Μόνο τώρα που χτυπιέται στα πατώματα να του σχεδιάσω εκείνο το tatto που μου ζητούσε, γιατί του την βγήκα στη στροφή ! :-)

b|a|s|n\i/a είπε...

ε όχι και παλιμπαιδισμός! μεγειές!
χρόνια τώρα σκέφτομαι να κάνω ένα τατουάζ. μικρό διακριτικό και χωρίς να έχω αποφασίσει και σε ποιο σημείο. :))
αλλά τελευταία έχει μπει ιδέα στο μυαλό να κάνω ακόμα δύο τρύπες στο αυτί. έχω ήδη δύο που είναι περασμένος ένας κρίκος. και στις δύο. σαν συρραπτικό ένα πράγμα. και σκέφτομαι να συνεχίσω την σύρραψη. την πρώτη τρύπα την είχα κάνει στα 17 μου πρώτη φορά. για ένα καλοκαίρι. και επιστρέφοντας σπίτι έβγαλα το σκουλαρικάκι και έκλεισε.
τις τωρινές τις έχω από το 2001. που και εγώ όλο το σκεφτόμουνα και τις έκανα στα 34 τελικά.
φιλιά πολλά πολλά!

korinoskilo είπε...

με γειαααααααααααααα!!!
σκαλιζεις την μυτι σου τωρα?:ρρρρρρ

astrofegia είπε...

Με γεια ...μην μασάς. Καλό είναι να κάνουμε, ό,τι μας κάνει κέφι!
Καλημέρα! :-)

KaLLinaki είπε...

## b|a|s|n\i/a
ααα...δικός μου είσαι εσυ!! Να το κάνεις και το tattoo, δεν κρατάμε απωθημένα λέμε! Να και εγώ τώρα είμαι σε εντατικές εργασίες να τελειώσω το σχέδιο για το tattoo του κ. Πορτοκάλι.
;-) Φιλιά

## korinoskilo
thanx. ....άνετα!!! :-p

## astrofegia
εγώ τι να μασήσω; ¨οτι μάσησα μάσησα κατα την διάρκεια του τρυπήματος!! ;-)