Κι όμως είμαι ακόμα εδώ!

by augenblicke

Σακατεμένη βεβαίως βεβαίως, αλλά είμαστε σε φάση ανάρρωσης।
Σακατεμένη ψυχολογικά, κουρασμένη, σμαράλια αλλά δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη.
Μην αγχώνεσαι …δεν είναι κάτι τραγικό, είναι κάτι σπαστικό.
Εδώ και 1,5 μήνα δεν μπορώ να ηρεμήσω σπίτι μου. Το διαμερισματάκι φούλ στις επισκέψεις.
Πρώτα και καλύτερα τα πεθερικά ήρθαν από το νησί και στρογγυλοκάθησαν 15 μερούλες. Καλά θα πάθεις σοκ με αυτά που τράβηξα (εκτενέστερη ανάλυση σε άλλο ποστ…δεν γίνεται κάπου πρέπει να τα βγάλω και εγώ η γυναίκα!!!).
Και μετά από μια βδομαδούλα, (μ’ άφησαν να πάρω μια ανάσα) κατέφτασαν το κονιαδάκι με την γυναίκα και το μωρό. Βάλε 2 βδομαδούλες να’χουμε.
Τώρα είμαι σε φάση που νομίζω ότι έχω κουφαθεί (κυριολεκτικά), βλάβη στα αυτιά….δεν μπορεί…τόση ησυχία …
Το κομματάκι αφιερωμένο στο κ Πορτοκάλλι ;-)

Η επόμενη βαλίτσα στο σπίτι θα είναι η δική μου!!!!!

10 σχόλια:

Glayki είπε...

ωχ ωχ ωχ
κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά...
υπομονή
οι σχέσεις δοκιμάζονται καθημερινα!

Glayki είπε...

ΥΣ:Μας έλειψες παλιόμουτρο!

Lilith είπε...

Λατρεύω Tracy!!!

Επιτέλους εμφανίστηκες!
Πάνω που αρχίσαμε να ανησυχούμε.
Λοιπόν...
Πάρε βαθιές ανάσες και χαλάρωσε.
Και σταμάτα να απειλείς αυτόν τον καημένο τον κύριο Πορτοκάλι!
Δε φτάνει που φροντίζει για την κοινωνικοποίησή σου ο άνθρωπος, έχεις και παράπονο! :)))
Εντάξει! Μη βαράς! Φεύγω!!!
Χαχαχαχαχααα!!!

Φιλιάαα!!!

Osiris είπε...

Καλά να πάθεις.
Γιατί δεν ερχόσουν στο πειρατικό; Ε;
Τι να σου πω...
Να ρωτήσω κάτι τώρα με το συμπάθιο;
Αυτοί όλοι γιατί έρχονται και μένουν σπίτι σας; Άστεγοι είναι;
Τες πα... δεν μου πέφτει λόγος εμένα... το ζευγάρι τα ξέρει αυτά...

:)))

Ένα δωράκι για σένα.

http://www.youtube.com/watch?v=e0rSmxsVHPE

Καλημέρα
Welcome Back ;)

KaLLinaki είπε...

## Γλάυκη μου,
εμένα να δεις πόσο μου λείψατε. Όσο για την υπομονή μου φημίζεται ότι είναι γαϊδουρινή. ;-)

## Lilith,
τι ανησυχείς κορίτσι; Κακό σκυλί ψώφο δεν έχει! Και αν δεν απειλώ τον Πορτοκάλι ποιόν θα απειλώ; Θα μου πεις και αυτός τι να κάνει. αααα, δεν έχει σημασία...αφού με παντρεύτηκε, ας πρόσεχε!
:-)

## Osiris
Ωωωωωωωωμμμμμμμμμμμμμμμ.....εκπνοή αργάααααα...φιούυυυυυυυ
Καλέ; Καινούργια έγινα! (καλά θα ήτανε)
Λοιπόν το αγαπητό σόι μένει σε νησί και όταν μας επισκέπτονται φυσικά μένουν μαζί μας. Δεν με πειράζει. Αυτό που αρχιζει και εκνευρίζει είναι η διάρκεια της επίσκεψης.....εεεεε;;;;

### καλημέρες !!!

niki είπε...

Άντε βρε παιδί...άντε βρε παιδί!
Μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε...
Περιμένω σαν τρελή περιγραφές! ;)

Miss Pink είπε...

και μετά κατηγορείς εμένα για γεράματα?????
απαπα γκρίνιαααααααααα
:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

KaLLinaki είπε...

## niki
axmmm...δεν ξέρω....γράφοντας τα θα είναι σαν να τα ξαναζώ!! Πολύ οδυνηρή εμπειρία...δεν θα το αντέξω!
;-)

##Pinky
γκρινια;;;;;; Μωρε ότι κοροιδευεις να το λουστείς λέω εγώ. Κάτσε να σου τυχει και σενα τέτοια πεθερα και τα ξαναλέμε. :-p

U.S. είπε...

hey you...
welcome back!
δεν ξέρω τι μεσολάβησε, αλλά χαίρομαι πολύ που είσαι ακόμα εδώ! YO!!
:)

KaLLinaki είπε...

## u.s.

i am a survivor!!!
;-)