εμμονές, φοβίες...κολλήματα...

byZebayo

Ου…να φαν κι οι κότες. Φοβίες που υπήρχαν από πάντα στο μυαλό μου και νέες που δημιουργηθήκαν έτσι για να με παιδεύουν.
Από μικρή με θυμάμαι να έχω ένα τρομερό άγχος όταν πέφτω να κοιμηθώ, να μην κρέμονται τα πόδια μου έξω από το κρεβάτι. Όχι αγάπη μου, δεν είναι ότι είμαι 2 μέτρα γυναίκα και δεν με χωράνε τα κρεβάτια! Είναι ότι καραδοκεί ο μπαμπούλας από κάτω και μόλις ξεμυτίσει το ποδαράκι από το πάπλωμα τσούπ το άρπαξε!
Μη σ’ ακούσω να γελάς!
Τα καράβια. Μπαίνω και αρχίζει η ταχυκαρδία. Με την άνεση του πάω να πάρω ένα καφεδάκι από το κυλικείο, ψάχνω απεγνωσμένα εξόδους κινδύνου, σωσίβια και σωστικές λέμβους. Καλά δεν το συζητώ να έχει και 5-6 μποφόρ….ψυχρολουσία Άλλα βέβαια, αυτό είναι παιδικό τραύμα από τότε που παιδάκι με σούρνανε οι γονείς στο γύρω τις Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης με μια σαβουρόβαρκα και 35 μποφόρ…θαλασσοπνιγήκαμε!

Νέα φοβία που προέκυψε με τις γέννες των 2 ζουζουνίων είναι η εξής. Κάθε βράδυ πριν πάω για ύπνο σκύβω κοντά στα προσωπάκια τους να αισθανθώ την ανάσα τους στα μάγουλα μου . Έτσι είμαι σίγουρη ότι είναι αναπνέουν και όλα καλά!

(Τρέχα ..τρέχα …το πορτοκάλι είναι για δέσιμο!)

Εμμονές και κολλήματα. Ετοιμάζομαι να βγώ από το σπίτι. Παίρνω τσάντα , τσεκάρω θερμοσίφωνα, κουζίνα, ηλεκτρικές συσκευές , οκ όλα κλειστά. Κλείνω πόρτα , κλειδώνω κατεβαίνω κουνάμενη σινάμενη. Βάζω το κλειδί στο αυτοκίνητο και τότε κάνουν ντού και φωνάζουν….
«το θερμοσίφωνο το έκλεισες; Την κουζίνα; Μήπως όχι;…Αφού το τσέκαρα…Λές;»
Άντε πάλι πάνω. Ξεκλείδωμα …διπλοτσεκάρισμα. Χάθηκε ο κόσμος να είχα ασανσεροφοβία; Τουλάχιστον με τόσα ανέβα κατέβα θα έχανα και κα’ να κιλό!
Υπόψη ότι το ίδιο συμβαίνει με το αυτοκίνητο, ξέρεις …(που να ξέρεις , εγώ είμαι η τρελή) ..έβαλα χειρόφρενο; Έκλεισα τα παράθυρα; Κλείδωσα; Βέβαια εδώ το φαινόμενο είναι πιο ήπιο διότι δεν νομίζω να κλέψει κανείς αυτό το σαράβαλο! Χάρη θα μου κάνει στην τελική.
Άλλο. Ε, ναι έχει κι άλλο…
Πριν ξαπλώσω για ύπνο, πρέπει απαραιτήτως να έχω δίπλα στο κομοδινάκι και ένα μπουκάλι 1,5 λίτρο νερό. Γεμάτο εννοείται. Τι; Και αν διψάσω μέσα στην νύχτα; Να μην έχω λίγο νεράκι ; Ομηρικοί καβγάδες με τον καλό μου, που τόλμησε να μου φέρει το μπουκάλι μισογεμάτο!
- αφού δεν θα πιεις ούτε το 1/3 ρε συ πορτοκάλι μη μου σπας τα νεύρα.
- Δεν έχει καμία σημασία!!
Γενικώς με το νερό έχω θέμα. Πίνω πολύ , κοντά στα 5 λίτρα την ημέρα, και στην ιδέα και μόνο ότι μπορεί να βρεθώ κάπου χωρίς νερό…στεγνώνει ο λαιμός μου.

¨Όταν μιλάω στο τηλέφωνο, γράφω σε χαρτί σκόρπιες λέξεις από την συζήτηση. Ήρθε…αεροπλάνο….Πέτρος….δουλειά….λείπει…
Στο τέλος αν το πάρεις στα χέρια σου αυτό το ανακάτεμα από λέξεις σκορπισμένες όπου να’ ναι στο χαρτί, καταλαβαίνεις με ποιον και γιατί μιλούσα!

Δεν σου λέω άλλα γιατί σε βλέπω …με βλέπεις με μισό μάτι…Ο κυρ ψυχολόγος θα το πει ιδεοψυχαναγκαστική διαταραχή και παθολογική μανία. Μμμμ τόσα ξέρει τόσα λέει …δεν κοιτάει την καμπούρα του καλύτερα!
I will survive!!

16 σχόλια:

Lilith είπε...

Αχχαχαχαχαχαχαχααα!!!
Χαχαχαχααχαααα!!!
Έχω σκάσει στα γέλια λέμε!!! :)))
Βρε Πορτοκάλι μου... λες να είμαστε δίδυμες και δεν το γνωρίζουμε; Ή απλά... το ίδιο τρελλές;;;
Κάνω ακριβώς τα ίδια!
Ειδικά αυτό με το νερό...
Μπορεί να μη διψάσω για ώρες...
Αν βγω απ' το σπίτι χωρίς νερό, μπορεί να λιποθυμήσω από αφυδάτωση μέσα σε μισή ώρα!
Στο μόνο που δεν μοιάζουμε είναι στο θέμα με τα καράβια, αλλά και πάλι... εγώ δεν έχω τραυματικές εμπειρίες σαν τις δικές σου. :)))

Αν έρθουν κάποια στιγμή να σε μαζέψουν, περάστε κι' από δω να πάρετε και μένα!
Χαχαχαχαχααα!!!

Να' σαι καλά...
Γέλασα πολύ!

Φιλιά πολλά και καλή (ψυχαναγκαστική) εβδομάδα! :)))

b|a|s|n\i/a είπε...

:))) και ποιος δεν έχει;;;
κλειδώνω την πόρτα και πάντα μα πάντα μα πάντα πιέζω το κλειδί στο τέλος του λες και δεν έχω κλειδώσει.
και μην αρχίσεις και μου ανακατεύεις τα σιντί.....
όχι πως είναι σε καμιά λογική τοποθετημένα. μα είναι με την δική μου λογική και ξέρω απ' έξω και ανακωτά ποιο είναι πού.
καλησπέρα σου!! :)

Lilith είπε...

Χαχαχαχαχααα!!!
Μου φαίνεται ότι μέχρι να τελειώσει αυτό το ποστ, θα έχουν ΑΝΕΤΑ μαζευτεί αρκετά άτομα για να φτιάξουμε μια ΜΕΓΑΛΗ ομάδα για group therapy! :)))
Η χαρά των ψυχιάτρων είμαστε!

niki είπε...

A ρε πορτοκάλι, καλά λέει ο δικός μου ότι μοιάζουμε!
Δεν πάω ούτε μέτρο χωρίς το μπουκαλάκι μου!
Είχα και αυτό με τις κουζίνες-θερμοσίφωνα αλλά σου έχω λύση! Άρχιζα να το φωνάζω. Δηλαδή π.χ. ήθελα να κλείσω το φούρνο, αλλά ήξερα ότι παρόλο που θα τον έκλεινα, εγώ θα γύριζα ξανά και ξανά να σιγουρευτώ ότι το'κανα, οπότε άρχιζα να φωνάζω την ώρα που τον έκλεινα "ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΣΑΑΑΑ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑΑΑΑ". Μετά όταν σκεφτόμουν την κουζίνα και το άν την έκλεισα, θυμόμουν ότι το φώναξα οπότε ήμουν ήσυχη. Μετά από λίγο καιρό μου'φυγε και σταμάτησα να φωνάζω σ'όλη τη γειτονιά για τις ηλ. συσκευές μου! ΙΔΨ έχω πάααααρα πολλά, μπορώ να σου φτιάξω ολόκληρο κατάλογο. Για την ακρίβεια αν βρεις τον κατάλογο των ΙΔΨ μόνο 2-3 μου διαφεύγουν!
Προηγούμαι λοιπόν στη σέξυ λευκή ρομπίτσα :p
Φιλούρες κοριτσάρα! Μια χαρά είμαστε στη τρέλα μας!

Ανώνυμος είπε...

αχ αυτό με το πλοίο...μου γεννηθηκε μετά το samina...βάλε και άλλη τρελή στη σουιτα στο δαφνί!

KaLLinaki είπε...

## Lilith,
αν έχεις και μια ελίτσα κοντά στον δεξί αστράγαλο θα αρχίσω να προβληματίζομαι!!
Join the club ;-)

## b|a|s|n\i/a
είσαι σε καλό δρόμο και εσύ! Αυτό με τα cd δεν το 'χω , αλλά μήπως να το αποκτίσω γιατί μ'εχει πρήξει ο καλός μου ότι τα 'χω άλλαν ντάλον; Θα λέω " είναι ο δικός μου τρόπος αυτός, οκ; θέλω τους Massive Attack δίπλα στον Μητροπάνο, σε χαλάει?"
:-) φιλιά.

## Lilith
όχι...είναι που νόμιζα ότι μόνο εγώ δεν πάω καλά!! ;-)

KaLLinaki είπε...

## Νίκη,
Αυτό το σκηνικό του να επαναλαμβάνω δυντά την κάθε μου κίνηση πολύ ΜΕ άρεσε!! Θα το δοκιμάσω. ¨οταν με μαζέψουν όμως, στο λέω ξεκάθαρα, θα σε δώσω..."ΑΥΤΗ, αυτή ΜΕ είπε να το κάνω"!!!!!
Φιλάκια κορίτσι.

## Γλαυκίνι
με προβληματίζεις...αν έιναι να "κολλάς" από τρομακτικά ομολογουμένως δυστηχήματα, βλέποντας τα μόνο, χωρίς να τα ζεις (ελπίζω όχι) , θα πρέπει να μην μπαίνεις ούτε σε αεροπλάνο και φυσικά ούτε σε αυτοκίνητο!!
Δύσκολη περίπτωση..κόψε τις ειδήσεις...και παίξε μαζί μας!
Φιλάκια :-)

U.S. είπε...

μ' αρεσει τοσο πολυ ο τροπος που αυτοσαρκαζεσαι! Σε καταλαβαινω για τα πλοια, το θερμοσιφωνο, την κουζινα..τα τσεκαρω απειρες φορες..να σου κανω παρεα στον ψυχολογο;;;;

Unknown είπε...

καλέ φυσικά και u will survive! αφού είμαστε πολλοί άλλωστε! χαχα! στα πρώτα απλά θα είσαι πιο συγκεντρωμένη όταν τα κάνεις έτσι ώστε να εισαι σίγουρη μόλις περάσει η κυρά Αμφιβολία. Όσο για το νερό δεν το βρίσκω καθόλου ψυχαναγκασμό. Απλά αντί να σηκώνεσαι βραδιάτικο να τρέχεις στην κουζίνα το θες δίπλα σου με την άνεσή σου! έχω ακριβώς το ίδιο θέμα! χεχε!

KaLLinaki είπε...

## u.s
να μου κάνεις παρέα γιατί να μην μου κάνεις; άσε που βλέπω να μας δώσει εκπτωτικό κουπόνι, τόσοι που μαζευτήκαμε!
;-) kisses

## chipi,
αχμμμ, ναι..., έτσι με το νερό...δεν έχει σημασία που το θέλω οπωσδήποτε γεμάτο τίνγκα, ε; Με τα 3/4 δεν συμβιβάζομαι...
smouts ;-)

Miss Pink είπε...

xaxaxaxa...
και φυσικά εγώ ταιριάζω μαζί σου στο πιο κουλό...
σε κανένα άλλο εκτός...
απο τον ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΑΑΑ..
ότι προεξέχει εκτος παπλώματος το πρωί δεν θα υπάρχει χαχαχα... :ΡΡΡ
και επίσης έχω χρόνια τώρα την ιδέα οτι κάποτε θα ανοίξω την πόρτα ενός ασανσέρ για να πάω κάπου και θα βρώ ενα πτώμα...!!!
τι???
είναι παράλογο???
:ΡΡΡ

Osiris είπε...

Μπούχαχαχααα :)
Έχω σκάσει στα γέλια.

Δεν έχω να πω κάτι παρόμοιο.
Θα έβγαζε όμως πολύ γέλιο αν σου διηγηθώ κάποτε το πως ξυπνάω το πρωί. :)))

Ένα μεγάλο ευχαριστώ που ήσουν μαζί μας στη Zion.
Ήταν πραγματικά μια πολύ όμορφη έκπληξη, πέρασα πολύ όμορφα το φχαριστήθηκα και πιστεύω πως το ίδιο ισχύει και για όσους ήταν εκεί.
Θα είναι μεγάλη μας χαρά να σε ξαναδούμε και ακόμη μεγαλύτερη, αν φέρεις και... το άλλο μισό... πορτοκάλι. ;)

ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ
ΦΙΛΙΑΑΑ

KaLLinaki είπε...

## Miss Pink
το πόσο καταχάρηκα που βρέθηκε άνθρωπος με την ίδια κουλοφοβία , δεν το συζητώ! Η χειρότερη μου περίοδος δε, ήταν όταν κοιμόταν μαζί μας στο κρεββάτι και η μικρή...ωιμέ να στριμώχνομαι στο χείλος του κρεββατιού και κρύος ιδρώτας να με λούζει...από την μια μην πέσω στην μικρή και από την άλλη μην πέσω στον...μπαμπούλα!
Ελεϊνά τρελή κατάσταση!
Καλημέρα

## Osiris
α έτσι; Μόνο εμείς θα βγάζουμε τα κουλά μας στη φόρα; Φυσικά και να πεις πως ξυπνάς το πρωί, διότι αν επαναλαμβάνεται καθημερινά με κάθε λεπτομέρεια το ίδιο είναι και αυτό μανία. Τι νόμιζες; Δεν έχεις; Εχεις και δεν το ξέρεις! Με το στανιό προβληματικό θα σε βγάλω.
Παρακαλώ, η ευχαρίστηση δική μου.
καλημέρες :-)

Glayki είπε...

Kαλό Πάσχα όμορφη!
Με υγεία και αγάπη!!!!!

Glayki είπε...

καλό μηνα...
ελπίζω όλα καλά...
ναι ναι πάλι εγώ η ενοχλητική~
μας έλειψες..
απλά!

Uid είπε...

Ανάμεσα στις εμμονές είναι και το post αυτό;
Απλά έτσι.. είπα να ρωτήξω!

Πέρασα για Καλημέρα.

Cya