Invisible

by Jenniholma

Είναι μια από αυτές τις μέρες. Τις γκρι, τις μωβ . Ξυπνάω και προσπαθώ να ανοίξω τα μάτια. Κάνω να σηκωθώ. Πρέπει; Γιατί να μην μείνω ξαπλωμένη όλη μέρα; Σηκώνομαι και αισθάνομαι βαριά σαν ελέφαντας. Μετά βίας φτάνω στο μπάνιο να ρίξω λίγο κρύο νερό στο πρόσωπο μου. Με κοιτάζω ..καμία σκέψη κανένα σχόλιο.
Μηχανικά βάζω νερό στον βραστήρα , ρίχνω 2 κουταλάκια καφέ.
Περιμένω…Αισθάνομαι σαν να έχω κουφαθεί. ¨Όλοι οι ήχοι λες και φτάνουν στα αυτιά μου από το υπερπέραν! Ζαλούρα και θολούρα.
Δεν θέλω να κάνω τίποτα σήμερα. Να στέκομαι μόνο και να παρατηρώ. Σαν να μην είμαι εδώ. Την μέρα να περνά , τα παιδιά να παίζουν, τον καλό μου να τους φωνάζει όταν πλακώνονται , όλη την καθημερινή ρουτίνα και εγώ από έξω, ο αόρατος άνθρωπος. Άραγε υπάρχει διαφορά στο είμαι δεν είμαι;
Θέλω να μην υπάρχω σήμερα.

7 σχόλια:

Lilith είπε...

Κατάλαβα...
Σου ξημέρωσε κι' εσένα η... ασχημομούρα μέρα, ε;
Μη μασάς! Αύριο θα είσαι καλύτερα.

"Μια πάνω μία κατω…. Να σου πω, πάτα το Stop στο πάνω και μπλοκάρισε το εκεί. Δεν λέει να μιζερεύουμε. Μια ζωή την έχουμε…"

Σου θυμίζει τίποτα; ;)

Φιλιά πολλά!!!

ΥΓ: Εγώ πάντως νομίζω ότι οι ορμόνες μας ξεσάλωσαν και... οργιάζουν εις βάρος μας!
Τι λες κι' εσύ;
Χαχαχαχαχααααα!!!

KaLLinaki είπε...

## Lilith
ακριβώς έτσι. Σήμερα είμαι ένα καινούργιο πορτοκάλι! Αλλά χθές να μην θέλω άνθρωπο να με πλησιάσει. Τι κουλά είναι αυτά. και όχι τιποτα...το ευχαριστιέμαι κιόλας. Μαζοχισμός! Πώς όταν πονάει το δόντι καμια φορά και το πιέζεις ακόμη παραπάνω να ευχαριστηθείς τον πόνο... Παραξενιές.
Καλημέρα από μια ηλιόλουστη Θεσ/νίκη σήμερα. ;-)

Glayki είπε...

ρε συ υπάρχουν και χειρότερα..να κάνεις ενέσεις...μετά από επέμβαση..να κάνεις δίαιτα για να μην παχύνεις από τις ενέσεις και όχι για να αδυνατήσεις..να ζεσταίνεσαι και να κρυώνεις..να θες να βάλεις τα κλάμματα...να έχεις 12 ώρες δουλειάς...να θες να σκοτώσεις όποιον βλέπεις μπροστά σου...και να σε λέν και Γλαυκ το παιδί της αισιοδοξίας..σκατούλε.ς...να ξέρεις υπάρχουν και χειρότερα!και εγώ αυτό λέω!

U.S. είπε...

ωχ..αυτες οι περιεργες μερες..βρε, ριξε ενα χαμογελακι!ελα, ενα μεγαλο!ελπιζω να ειναι ολα καλυτερα ολα τωρα!φιλι!

niki είπε...

Περίμενα να στρώσεις για να σου γράψω!
Έλα δε θέλω μιζέριες! Μια χαρά κοριτσάρα να πέφτεις....είδες τί καλά που είναι άμα το θέλουμε? Η ζωή είναι μικρή για να χάνουμε πολύτιμες μέρες-ώρες-λεπτά!
Σε φιλώ!

Miss Pink είπε...

δεν είναι κακό
ίσα ίσα το βρήσκω φυσιολογικότατο!
υπάρχει άνθρωπος δηλαδή που ναμην έχει νιώσει έτσι??
και όχι δεν είναι να το πολεμάς..
σιγά τον πόλεμο εδώ που τα λέμε..
απλά το ζείς..
περνάει απο πάνω σου και όπως ήρθε φεύγει..
μη πιέζεις τον ευατό σου για τίποτα..
αυτός ξέρει καλύτερα
και όταν θέλει μια μέρα χαλάρωσης, την παίρνει μόνος του ;)
φιλιά κορίτσι

KaLLinaki είπε...

## Γλαυκ,
οκ με έπεισες! Υπάρχουν και χειρότερα ;-)
Φιλιά

## u.s
πολύ πολύ καλήτερα! Μπόρα ήταν και πέρασε.
καλημερούδια

## Νίκη,
και πολύ καλά έκανες και περίμενες. Τώρα είμαι σούπερ. Είναι καλά όταν το θέλουμε και είναι και μαύρα χάλια , πάλι όταν το θέλουμε. ...να ξέρουμε και τι θέλαμε....
Φιλάκια :-)

## Δις Ροζουλί
με χαλαρώνεις με αυτά που λες ομολογώ :-)
Μοιάζουν πιο φυσιολογικά.Την επόμενη φορά θα σε πάρω να με καθησυχάζεις!
Φιλάκια χιονισμένα σήμερα...έλεος!