Executive summary conclusion

Δεν μπορώ! Πεθαίνω!


7 σχόλια:

Lilith είπε...

Άπαιχτο!!!
Το chart δε, όλα τα λεφτά!
Ιπόμινο chart παρακαλώ...
Αχαχαχαχααααααα!!! :)))

Καλησπέρα!

Glayki είπε...

τέλειο δε το συζητω!
all the money!
smouts!

Miss Pink είπε...

πεθαίνω me too :P
που λέει και η μαμά μου όλες οι γιαγιάδες απο τα καπή βρήκαν δουλειά χιχιχι..
λιώνω για το bookλετάκι :ΡΡΡ
χιχι...

KaLLinaki είπε...

## Lilith
ααααα,μα το λεν και τα στατιστιξ, η Νίνα είναι πιο αποδοτικιά!
Θεές
καλημέρα

## Γλαυκούλαμ,
τι φτιάνς;
Μιλάμε ότι το ζώ!!! Η δε γιαγιά β' γυναικίου ρόλου κλέβει την παράσταση!
smouts to you too ;-)

## Ροζουλίνι
τέτοιες γιαγιάδες να 'χω κοντά μου και τι άλλο θέλω!
φιλιά

niki είπε...

To μπουκλετάκι όλα τα λεφτά!!!!
Τουλάχιστον φτιάχνει το κέφι μας με τέτοιες διαφημίσεις!
Φιλιά κούκλα! Μας έλειψες!

U.S. είπε...

πολύ της μόδας έχουν γίνει οι γιαγιάδες στα διαφημιστικά :)
χοχο, άπαιχτο πάντως!
μουυυυτς!!

Unknown είπε...

να είσαι καλά ρε κορίτσι! είχα κ τους 2 γονείς μου να μου περιγράφουν τη διαφημιση και εγώ δεν την είχα δει!! χε χε!!! Η Νίνα κι η Φιλίτσα γιατί να είναι ίδιες; επειδή κι οι 2 κάνουν μπεεε;; :P