Το σμαραγδί φόρεμα...



…που βάζει φυτίλια!

Δεν το έχεις αγάπη . Ας’ το σου λέω ..κλαψ και λυγμ, δεν ανήκεις σε αυτούς.
Τους λίγους και εκλεκτούς! Εκείνους…ωωωω...εκείνους.
Ποιους; Το βλέπεις το φορεματάκι; Σούπερ, ε;
Δεν το διάλεξες εσύ, όμως!!
Και στο δείχνω όχι για να κοκορευτώ για το φορεματάκι (παίζει και αυτό). Αλλά γιατί είναι ένα σικ φορεματάκι, σε ένα φίνο χρωματάκι!

Που σημαίνει αγάπη μου ΔΕΝ είναι:

1ον λουλούδια.

Οκ, λουλούδια μία, λουλούδια 2, λουλούδια 3…φτου και βγαίνω. Πρώτο τραπέζι πίστα εσύ! Ωραία τα άνθη μωρό…αλλά…αλλά…λυπήσου με, πόσο ρομαντισμό να αντέξω η γυναίκα! Την επόμενη πήγαινε και κάνε μια ωραιότατη ανθοδέσμη στο μανάβη ..τουλάχιστον τα μπρόκολα τρώγονται κιόλας!

2ον εσώρουχα.

Δεν συμβαίνει στην ίδια συχνότητα με τις μαργαριτούλες, άλλα έχει συμβεί και αυτό. Σε παρακαλώ να μην επαναληφθεί γιατί θα αρχίσω να υποψιάζομαι ότι δεν σου αρέσουν τα ωραιότατα λευκά βαμβακερά βρακάκια μου!! Κάτι σαν να λέμε… «μωρό φόρα κανένα ξε@#@λο να γίνει τζερτζελές βαρέθηκα!!» Είναι δίκοπο μαχαίρι η συγκεκριμένη επιλογή. Be aware!!

3ον ότι να' ναι

Την φορά εκείνη , τότε που ο Μπελ ανακάλυψε τον τηλέγραφο, και μου αγόρασες ένα μπουφάν (τζίζους, μπουφάν!! Τι εκλεπτυσμένη επιλογή) το αγόρασες σε λάθος νούμερο!!! Μωρό…συγκεντρώσου! Τόσα χρόνια τι χαϊδολογάς κάτω από τα σεντόνια; Να μην ξέρεις το size της γυναικούλας σου; Και σου δίνω το ελαφρυντικό ότι το πήρες μεγαλύτερο! Στην αντίθετη περίπτωση που δεν μου χώραγε θα με έβρισκες με το τασάκι στο χέρι να ουρλιάζω «μου λες κατάμουτρα ότι πήρα κιλά ε;. ¨Ότι έγινα θωρηκτό και δεν μου μπαίνει τίποτα…ουααααα. Είσαι κακιασμένος ύπουλος και δειλός.»

Τι θέλω το Portokalli; Να διαλέξεις μια φορά μόνος σου ένα …προνομιακό ρούχο για μένα . Δεν είναι η κίνηση, είναι το είδος του ρούχου που θα διαλέξεις και φυσικά το γεγονός ότι το διάλεξες μόνος! Δείχνει ότι επιτέλους προσέχεις τι φοράω, ξέρεις το γούστο μου, το νούμερο μου, το ψάχνεις….
Η έκπληξή μου αν το φορεματάκι το αγόραζες εσύ θα ήταν ….δεν θα το μάθεις ποτέ!! Υπόψη θα είχες πολλά οφέλη!! ;-)
Πρέπει να ενσωματώσουμε νέες λειτουργίες στο λογισμικό σου, ως προς το τι και πως πρέπει να ψωνίζεις στην καλή σου!

Υ.γ1. Τα credits για το φορεματάκι πηγαίνουν στον Brother! Γεια σου καμάρι μου, αστέρι μου! Το ‘χει η οικογένεια το καλό γούστο παιδί μου. Τυχερή αυτή που θα σε πάρει! Φτου φτου.

10 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

μήπως να πάει μία βόλτα με τον μπράδερ; ;)
πολύ όμορφο το φόρεμα.
καλή σου εβδομάδα!

niki είπε...

Άντε βρε παραπονιάρα... μια χαρά τον βρίσκω! Λίγα ιδιαίτερα από το κουνιαδάκι και όλα καλά! Τί να πώ κι εγώ που δεν αγοράζει καν? Ναι ναι τα λέω γιατί θα τα διαβάσει, μπορεί να του βάλεις και λίγο χέρι, ξέρεις εσύ...και εκτός αυτού υστερό και από τους brothers...
By the way τέλειο το φορεματάκι, καλοφόρετο!

Lilith είπε...

Πανέμορφο χρώμα!
Και γενικότερα είναι πολύ ωραίο!
Είσαι λίγο άδικη όμως ή μου φαίνεται; :)
Μπορεί να μην είναι το φόρτε του τα ψώνια του ανθρώπου αλλά τουλάχιστον ξέρει που να αποταθεί για βοήθεια!
Όχι... το ξανασκέφτηκα!
Δε μου φαίνεται! ΕΙΣΑΙ άδικη μαζί του!
Με γεια και σταμάτα την γκρίνια! :)))

Φιλιά πολλά!

KaLLinaki είπε...

## b|a|s|n\i/a
Μήπως; Μπας και ανοίξει λίγο το μυαλό! Αλλά δεν το βλέπω...είναι να το'χεις.
καλημέρα

## Νικάκι,
το μια χαρά που το βλέπεις!!
Δεν αγοράζει τίποτα ο dadino; Είναι που περιμένει τηην κατάλληλη στιγμή για να σου κάνει το ένα και καλό!
Ψέματα. Είναι και αυτός σαν το 90% των ανδροειδών. :-p Ίχνος καλαισθησίας , ευαισθησίας και γνώσης του πόσο μπορεί ένα καλό ρούχο, παλτό, διαλεγμένο από το ίδιο μετά από πολύ ψάξιμο στα μαγαζιά, να ανεβάσει την λίμπιτο της γυναικούλας του.
Φιλάκια

## Lilith
ε, όχι και άδικη ρε συ! Ψέματα λέω;
Είναι αυτό που κάνει την διαφορά!
Αφού είναι ολοφάνερο ότι βαριέται το ψάξιμο!!!!!!!
Φιλάκια

Unknown είπε...

έχει άλλα καλά από όσα μας έχεις πει...άλλο αν είμαστε άπληστες και τους θέλουμε να τα έχουν "όλα". ξυπνάμε, θυμόμαστε ότι δεν γίνεται και προχωράμε. κι επειδή είμαστε γειωμένες ξέρω...είναι εκείνη η γκρίνια που θες να κάνεις γιατί "ενώ κατά τα άλλα αγάπη μου είσαι τέλειος...αν είχες κι αυτό το προτέρημα...στα πόδια σου θα με είχες πασά μου"! χαχα

Glayki είπε...

Βρε γκρινιάρα...αν σου αγοράζει εσώρουχα...σημαίνει πως σε ΠΟΘΕΙ...[Είδες τι παλιακά το είπα;]
Εξάλλου οι άνδρες απέχουν παρασάγγας από το γούστο το δικό μας.
Να φανταστείς ο αδερφός μου...για τον εαυτό του έχει και γαμώ τα γουστα για μένα...μπλιαχ...όλο κατι θείτσικα μου αγοράζει...
Το ζήτημα είναι να τον καταφέρνεις να σου δίνει χρήματα να τα αγοράζεις μόνη σου!χιχιχιχι
σματς!

korinoskilo είπε...

κυριε πορτοκαλι ........
ναι σε σας απευθινομαι .......

την αλλη φορα καντε της δωρο κανα μπλακ&ντεκερ..... κανα πολυμιξερ..... κανα πουπουλο ( για ξεσκονισμα) γιατι μονο ετσι θα εκτιμισει τα λουλουδακια :Ρρρρρρρρρ

βρε γκρινιαρα ..... βρεεεεε μη σου πω....
σαφως και μετραει η κινηση .... γιατι τα περνει για σενα ....

για δες γυρω σου λιγο .... ξερεις πολλες να τους φερνουν εσωρουχα στο σπιτι ????
αντε κανα κολιε οταν τρωνε κερατο ...
γι αυτο κιχ :Ρ
κιχ λεμε :Ρ

καλησπερες

U.S. είπε...

καλά, δεν παίζεσαι!!! άκου εκεί μπρόκολα!! να μου πεις, τα συνδυάζουν όλα: και ρομαντισμό και φαγητό...
αν και ο ρομαντισμός παίζεται...χμμμ!
να 'σαι καλά, μου έφτιαξες το κέφι:))
σμουτς!

KaLLinaki είπε...

## chipi,
έχω πει εγώ καλά λόγια για τον καλό μου; Μπαα...πως μου διέφυγε κάτι τέτοιο!!
Συνήθως τον κράζω εδώ έτσι για να τον πειράζω. έχουν και μια δόση αλήθεια βέβαια..στην υπερβολή τους!
έτσι και αλλιώς, δεν πειράζει να ζητήσουμε και το κάτι παραπάνω...μπορεί και να κάτσει!! Φιλάκια :-)


## Γλαυκ,
Δεν ζητάμε χρήματα παιδί μου...απλά ενημερώνουμε τι πρόκειται να αγοράσουμε! Ωιμέ αν μας χατζιλικώνει ο σύζηγος!! Με τρύπιο βρακί θα κυκλοφορούσα (οκ, υπερβολή!το'χω το γκρινιάρικο...το 'χω)
Σμουτς :-)

KaLLinaki είπε...

## korinoskilo,
Το " η κίνηση μετράει" δεν παίζει μετά από τόσα χρόνια!! Μεταξύ μας τώρα; κρίμα δεν είναι να αγοράζει κάτι που δεν θα το βάλω ποτέ;
Δεν φτάνει που είμαι ειλικρινείς με κράζεις και από πάνω!
καλημερούδια

## u.s
Εξ κιούζ μι, αλλά τα μπρόκολα τα βρίσκω σούπερ. άσε που έχω θέμα με τα πολλά χρώματα και το πρασινάκι που αναδύει το μπρόκολο είναι σούπερ για το σαλόνι. Χωρίς υπερβολή! Ναι, μια λόξα την έχω.
Φιλιά :-)