Punch...to feel free

by hoscakallll

Η φίλη Ελένη μου εξιστορεί περιστατικό. Και έχω βγάλει σπυριά από τα νεύρα!
Κάλεσε την καλή της φίλη ‘ Στρίντζο Κατίντζο’ για τραπέζι στο σπίτι με τον καλό της ‘ ότι πει το γυναικάκι μου’.


Ματς μουτς τα κλασικά, κάθονται στο αναπαυτικό καναπεδάκι. Πάει το Ελενάκι κουζίνα ..

Φτου σου 1. Μα καλά …μας κάλεσες για φαγητό και δεν έχεις στρωμένο τραπέζι;
Εγώ είχα κατά νου ότι τα φιλαράκια συνήθως λένε, κάτσε να σε βοηθήσω …

Φτου σου 2. Ρε συ, πάλι πάχυνες; Καλά τι δίνεις τζάμπα λεφτά στην διαιτολόγο;

Φτου σου 3. Κλεφτή ματιά στην κρεβατοκάμαρα….Το κρεβάτι σου δεν το έστρωσες; Είναι δυνατόν;
…. Ελα ντε …είναι;

Φτου σου 4. Στη σαλάτα έβαλες ξύδι λευκό; Κακώς. Μόνο balsamiko ταιριάζει.
Αι μαρή…είχες και στο χωριό σου μπαλσάμικο.

Ακολουθούν πολλά φτού σου..αλλά και τώρα που τα γράφω ανεβαίνει η πίεση μου και δεν κάνει στην ηλικία μου!
Και εν τέλει όλα αυτά τα λέει με καλή διάθεση για την φίλη και για το καλό της.

Και έρχομαι και αναρωτιέμαι.
Οι φίλοι έχουν το ελεύθερο; Μπορούν να λένε ότι τους γουστάρει όπως τους γουστάρει , όποτε τους σηκωθεί;
Οκ, έχουμε το θάρρος με τους φίλους μας, εννοείται!
Αλλά αυτό σημαίνει ότι καταργούμε κάποιους τύπους. Όχι να γίνω και ενοχλητικός και αγενής. Η ενόχληση είναι ενόχληση άσχετα από ποιον προέρχεται. Απλά εξαντλούμε την υπομονή του φίλου, ενώ ένας άλλος θα μας είχε ρίξει «μπουκέτο» από νωρίς!

…..φίλοι, φίλοι…σου ***** το καριοφίλι!

13 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

:)) μα είναι για γέλιο τελικά. μόνο έτσι σωνόμαστε!
φίλοι δύο μεταξύ τους θεωρώ ότι εφόσον έχουν το ελεύθερο μπορούν να λένε ότι θέλουν στο πλαίσιο της αλήθειας και της αυτονόητης ευγένειας.
σε όποιους τρίτους μπροστά αυτονόητα αλλάζει και η όποια οικειότητα από καυστικό χιούμορ μέχρι το οτιδήποτε.
η συγκεκριμένη αν ήταν πραγματικά φίλη δεν θα σκεφτόταν καν την πρώτη ερώτηση. πόσο μάλλον να την κάνει κιόλας. τι το πιο αυτονόητο να πας να φας σε έναν φίλο και όχι απλώς να στρώσετε το τραπέζι μαζί μα και να μαγειρέψετε κιόλας μαζί.
καλησπέρα σου! :))

U.S. είπε...

δεν συμφωνώ στο ότι πρέπει να καταργούν τα πάντα. τραγικό να τους καλείς στο σπίτι σου και να σου τη λένε για το τραπέζι που δεν έχει στρωθεί ακόμα. αν είναι δυνατόν! δηλαδή με το που μπήκε στο σπίτι έπρεπε να κάτσει να χλαπακιάσει??

niki είπε...

Σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζονται ετοιμόλογες και ανάλαφρες απαντήσεις εκ του φυσικού ;)
π.χ. φτού σου 1: "Καλέ δεν θα φάμε στο τραπέζι σήμερα, θα μιμηθούμε τους Κινέζους" ή "θα απολύσω τον μπάτλερ, τίποτα δεν κάνει σωστά πια!"
φτου σου 2: Μα γι'αυτό την πληρώνω! Ο άντρας μου πάντα ήθελε πιασίματα ;)
Φτού σου 3: Σου ορκίζομαι το'χα στρωμένο αλλά ο "Μήτσος" δεν κρατιόταν 10' πριν ;)
φτου σου 4: Δεν κατάλαβες καλά...το ξύδι αυτό είναι μια σπάνια ποικιλία μπαλσάμικο από ειδικά παλαιωμένο άσπρο κρασί 25° που το έχω για εξαιρετικές περιπτώσεις σαν τη σημερινή (σιγά μη ξέρει και απ'το χωριό της ότι όλα αυτά είναι μπαρούφες)

Αυτά όταν είμαι στις καλές μου, γιατί συνήθως μία φορά γίνονται αυτά και δεν υπάρχει επόμενη;)
Φιλούρες πολλές!

Lilith είπε...

Ε,καλά... για μία φορά, ο καθένας μπορεί να την πάθει.
Αν υπάρξει και δεύτερη όμως, θα πω στη φίλη σου "καλά να πάθει" μιας και δεν θα μπορεί πλέον να ισχυριστεί ότι δεν ήξερε...

Καλημέρα! :)

KaLLinaki είπε...

## Βασίλη,
αυτά τα αυτονόητα τελικά δεν είναι και τόσο! Κάπου χάνουμε τα όρια και ξεφεύγουμε. Και στην τελική πες αυτό που θέλεις να πεις αλλά με τρόπο αδερφέ, με χιούμορ και τακτ. Φίλος σου είναι δεν είναι σάκος να ξεσπάς με την δικαιολογία αυτη.
Καλημερούδια :-)

## us,
έπεσε πείνα στην..κίνα (ασχετο , είπα να κάνω ρίμα!!)Και καλά η στρίντζο ήθελε να "διδάξει" στην φίλη καλούς τρόπους συμπεριφορας!
Δεν ήξερα ότι πρέπει να έχω μελετήσει τον Ζαμπούνη για να φάω πίτσα με τους φιλους.

KaLLinaki είπε...

## Νίκι,
έλιωσα με το φτου σου 4. είσαι θεά. Πολύ καλή αντίδραση, μόνο που θα έπρεπε να μην υπήρχε εξ αρχής η δράση. Αν φτάσεις σε αυτό το σημείο το ξανασκέφτεσαι πόσο φίλος είναι ο άλλος, ο οποίος χτυπιέται στα πατώματα εξ ονόματι της φιλίας, ότι το λέει γιατί σε αγαπάει και θέλει να σε βελτιώσει!
Φιλούνια

## Lilith
συμφωνείς λοιπόν ότι υπάρχουν όρια στη συμπεριφορά μεταξύ φίλων.
Και μην ξεχνάμε οι φίλοι δεν είναι δεδομένοι...μια ...δύο..τον μπούλο! Μα τι γλυκόστομη που είμαι.
Φιλάκια

Lilith είπε...

Ακριβώς αγαπητή μου... γλυκόστομη. :)))
Φυσικά και υπάρχουν όρια στη συμπεριφορά μεταξύ φίλων!
Αν η συμπεριφορά τους αναιρεί τη λέξη "φίλος", τότε δεν υπάρχει και κανένας λόγος ύπαρξής τους στη ζωή μας, έτσι δεν είναι;

Miss Pink είπε...

δεν θεωρώ φίλο κάποιον που θα ψάξει να βρεί το στραβό μου...
θεωρώ φίλο αυτόν που θα μου πεί όταν κάτι είναι λάθος και θα με συγχαρεί για τα σωστά..
θα χαρεί με τη χαρά μου και θα λυπηθεί με τη λύπη μου..
πάνε χρόνια που απομάκρυνα τους "φίλους"
δεν μου χρειάζεται να έχω να "θάβω" μετά απο κάθε μας συνάντηση, ούτε να ανεβάζω πίεση 40..
αυτά τα αφήνω για τους συγγενείς που είναι αναγκαίο κακό :ΡΡΡΡ

DaDi είπε...

Εχμ... θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω...
Η συγκεκριμένη κυρία δεν ήταν φίλη αλλά (όπως λένε στο χωριό μου ;) ) ντεμέκ φίλη...

Να μάθουμε να ξεχωρίζουμε τους ΦΙΛΟΥΣ απο τους ΓΝΩΣΤΟΥΣ και απο τους ΔΗΘΕΝ ΦΙΛΟΥΣ

Φιλιά!

korinoskilo είπε...

βρε τι καταπιεση ειναι αυτη ...... αφηστε τον κοσμο να εκφραστει ελευθερα :ρρρρρρρρ


δεν φτενε αυτοι ..... φτεμε εμεις οταν τους ανεχομαστε αυτους ;)

βγαλτους απο την ζωη σου για να μην ακους μλκς ;)


φιλια

Glayki είπε...

συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...επίσης μου τη σπάει θανάσιμα το στυλ είμαστε φίλοι...πρέπει να τα ξέρω όλα -ακόμα και πότε το έκανες με τον άνδρα σου...αυτό δεν είναι φιλία...καταπίεση είναι!
σματς!

KaLLinaki είπε...

## Lilith
έτσι..έτσι...! ;-)

## Miss pink
μη σου πω ότι περισσότερο τους τσεκάρουμε χαρά.Στην λύπη κομματάκι δύσκολο, μπορεί να είναι κοντά σου με την αίσθηση της ανωτερότητας του παρηγορητή απ' την θέση του δυνατού.
καλημερούδια :-)

## Dadi
και πολύ καλά κάνεις. Μάλλον παρασυρθήκαμε στην ιστορία της διαβάθμισης των φίλων. Ξέρεις επειδή είναι φίλη από τα παλιά. Δεν υπάρχουν κολλητοί, παλιοί, γνωστοί, αληθινοί. Μπορεί να έχεις φίλο που να μιλάς σπάνια και να τον νιώθεις πιο κοντά. Οι φίλοι χωρίζονται μόνο βάση των χαρισμάτων και των αδυναμιών τους.
Καλημέρα και φιλιά. :-)

KaLLinaki είπε...

## korinoskilo
καταπίεση δεν λες τίποτα. Αυτό πρότεινα και εγώ. Ουστ από δω να βρούνε αλλού να ξεσπάνε. Μας βρήκανε καλούς και μας...αχμμμ!
Φιλάκια ;-)


## Γλαυκη,
τι; παίζει και αυτό;Να με συμβουλέψει αν έκανα σωστά την στάση ; Αυτό είναι, είμαι μιζερη και κοιτάω από την κλειδαρότρυπα να ζήσω μέσα από σένα.
Απαπαπα...μη φτάσουμε ως εκεί!!
Φιλούνια