Blow you kisses

by Matilou

Ραντεβού στην Μητρόπολη. Περιμένω . Μια αμηχανία την έχω, γιατί να το κρύψω. Στο τηλέφωνο το Νικάκι μου ακούστηκε κομματάκι περισσότερο «τσαμπουκάς» από ότι περίμενα! Σκέψεις. Και αν είναι έτσι….και αν δεν είναι ….μήπως δεν…..

Πάνε όλα …πέταξαν και εξαφανίστηκαν μόλις είδα να πλησιάζουν 3 χαμογελαστά πλάσματα. Η μαμά ο μπαμπάς και το… «ποντικάκι» όπως έπιασα στον αέρα να πειράζουν την λουλουδένια τους.

Στην ελάχιστη δυστυχώς ώρα που κάτσαμε να τα πούμε το είδα.
Υπέροχα παιδιά , απλά, χαμογελαστά, ακομπλεξάριστα, χύμα με την καλή έννοια. Με την μία ένιωσα πολύ πολύ οικία μαζί τους, λες και ήταν φιλαράκια από χρόνια που ξαναβρεθήκαμε. Τελικά το αλάνθαστο ένστικτο μου (χο χο χο) έκανε πάλι το θαύμα του.

Γράφοντας σε αυτό το μπλοκάκι, δεν περίμενα ποτέ ότι θα ήταν αφορμή να γνωρίσω νέους ανθρώπους, ούτε αυτή ήταν η πρόθεση μου.
Χαίρομαι απίστευτα που διαψεύστηκα !

Δημήτρη και Νικάκι είστε all the f@**ing money.
Ποντικάκι …Ι love you! (βρήκα νύφη για τον γιο μου!! Θα είναι και πρωτευουσιάνα! Ουαου)

smouts ;-)



9 σχόλια:

DaDi είπε...

Το καλό (;) με το Ιντερνέτι είναι ότι επειδή "κρύβεσαι" πίσω απο μια οθόνη, "ξεβρακώνεσαι" πολύ πιο εύκολα απο ότι στην offline ζωή και έτσι όταν γνωρίσεις απο κοντά κάποιον, είναι σαν να είστε φίλοι απο καιρό... Ευτυχώς τα περισσότερα παιδιά που γνώρισα μέσω του Net ήταν πολύ καλά άτομα και δεν απογοητεύτηκα...

Και εμείς τώρα τελευταία είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε απο κοντά μια εξαιρετική κοπέλα (με την οποία μέχρι εκείνη τη στιγμή είμασταν πολύ καλοί διαδικτυακοί φίλοι)!

Να είσαι καλά εσύ και η οικογένεια σου, και να γνωρίζεις πάντα αξιόλογα άτομα μέσω του υπέροχου blog σου!

b|a|s|n\i/a είπε...

είναι μαγικό σαν γνωρίζονται άνθρωποι με αυτόν τον τρόπο που με άλλες συνθήκες ίσως ποτέ να μην συναντιόντουσαν οι δρόμοι τους.
ακόμα πιο μαγικό και αληθινό σαν ταιριάζουν οι ανάσες τους.
πολύ καλό σου απόγευμα! :)

niki είπε...

Έσπευσες να του κάνεις το χατήρι ε?
Να'σαι καλά κοριτσάρα!
Χαρήκαμε πολύ όλοι που σε γνωρίσαμε και επιφυλασσόμαστε και γι'άλλες συναντήσεις ;)
Το ποντίκι ζητούσε τσουρεκάκι από τη φίλη του μπαμπά παρεπιπτόντως :)
Να'σαι καλά και πάντα να χαμογελάς γιατί είσαι υπέροχη!

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι κι άλλες τέτοιες γνωριμίες!

KaLLinaki είπε...

## Dadi
πολύ μου αρέσει που ανταλλάσουμε φιλοφρονήσεις!! :-p
Φιλιά παιδί να'σαι καλά..ααα και την επόμενη φορά μην ξεχάσεις να... διευκρινήσεις "για εδώ", "hear man", "θα παλουκωθούμε εδώ", "δεν ήρθα για λίγο, ήρθα να μείνω.." και άλλα τέτοια να γίνουμε κατανοητοί!
LOL

## Νικάκι,
Αυτή είναι από μόνη της τσουρεκάκι!! Την επόμενη φορά θα έχει donutάκι από τα χεράκια μου
;-)

KaLLinaki είπε...

## b|a|s|n\i/a
είναι όντως έτσι.και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτο.
Φιλιά :-)

## Globalgreek,
καλά δεν τρελλαίνομαι και για γνωριμίες να σου πω...
αλλά αν είναι σαν τα συγκεκριμένα παιδιά καλώς να έρθουν :-)

korinoskilo είπε...

ετσι ετσι να γνωριζουμε αξιολογα ατομα ....... το ενστικτο μου μεσα :Ρρρρ


καλησπερες

U.S. είπε...

κι όμως, μπορείς να γνωρίσεις πολλά αξιόλογα άτομα :)
και ενδιαφέρουσες προσωπικότητες!
έχω να πω τα καλύτερα για τους μπλογκοφίλους που έχω γνωρίσει...
φιλιά πολλά, καλώς σε βρίσκω πάλι!!

KaLLinaki είπε...

## korinoskilo
εσύ μου την γλύτωσες ως τώρα...
το ένστικτο μου έξω!

## u.s.
τώρα το "πολλά" κομματάκι υπερβολικό το βρίσκω! Αλλά για να το λες κάτι θα ξέρεις ;-)
να σαι καλά.