14 Feb

by charlie140588

Και τι θα πάθεις δηλαδή αν την γιορτάσεις και σήμερα;
« ο έρωτας γιορτάζει κάθε μέρα…μπλα μπλα μπλα…»
Τα νέυρα μου! Αν εξαιρέσω τα 15χρονα που τρελαίνονται να ξεκλέψουν μια στιγμούλα για να ανταλλάξουν φιλάκι με τον πιτσιρικά με τη μηχανή κάθε μέρα κάθε λεπτό, στις περισσότερες από μας τις…μεγαλοκοπέλες και πόσο μάλλον εμάς που έχουμε ένα γάμο και 2 -3 παιδιά, ο έρωτας όπως εγώ τουλάχιστον τον θυμάμαι έχει κομματάκι κάνει πέρα!
Υποχρεώσεις ,τρεξίματα, οι καθημερινοί ρυθμοί μας έχουν ψιλομουντιάσει. Γι’ αυτό εκμεταλλευτείτε την ημέρα!! Μην τρελαίνεστε!! Και μην βγάζετε σπυράκια…
Άλλωστε μια μέρα σαν όλες τις άλλες είναι και αυτή. Δες την από την ροζουλί της πλευρά.
,,,,Συγχύστηκα!

4 σχόλια:

glayki είπε...

όχι βρε,θα γιορτάσουμε και θα πούμε και ένα τραγούδι...τη ζωή την κάνουμε εμείς όμορφη!
μου λείπεις πολύ να το ξέρεις παλιόπαιδο!
happy valentine's day!

KaLLinaki είπε...

Αντε μπραβο κοριτσακι μου! Άλλωστε αν δεν το γιορτάσεις εσύ ποιος θα το γιορτάσει;;
Είμαι σε φάση ξενέρας γι' αυτό χάθηκα...θέλω ταρακούνημα!!
ΦΙλιά ;-)

Lilith είπε...

Σόρρυ, κορίτσια, αλλά εμένα μου τη σπάει όλη αυτή η καρδούλα και το κόκκινο.
Για 14χρονα, καλή είναι η γιορτή. :)))

Καλά κάνεις όμως εσύ και βλέπεις τη ζωή από τη "ροζουλί της πλευρά".
Κακό δεν κάνει. ;)

Φιλιά πολλά!

Glayki είπε...

όλα καλά...???