Το κυνήγι του χρόνου

Αυτός ο χρόνος καλά μπήκε δεν λέω αλλά νιώθω ότι τα πράγματα κυλάνε απελπιστικά γρήγορα σε σημείο να με προσπερνάνε και να μένω λαχανιασμένη στην άκρη του χωματόδρομου να ψιθυρίζω «περιμένετε και εμένα»…

Τικ-τοκ , τικ-τακ τα δευτερόλεπτα κυλάνε νεράκι και απελπισμένη θέλω κάτι να παγώσω τον χρόνο .
Και να φανταστείς ότι μένω και σε διαμέρισμα στον 2ο όροφο. Μήπως να πιάσω κάτι σε ισόγειο; Έλα κουλ, δεν τα έπαιξα τελείως, είναι που αγχώθηκα με την Τη θεωρία του Αϊνστάιν περί σχετικότητας του χρόνου.

Γελάς; Ναι; Διάβασε και θα δούμε ποιος θα γελάσει τελευταίος!

Υπεραπλουστεύοντας την θεωρία του Αϊνστάιν - για να γίνει κατανοητή από όλους- ας φανταστούμε ότι έχουμε δύο ρολόγια: το ένα είναι στο πάτωμα και το άλλο στην κορυφή μιας σκάλας.
Αυτό που έδειξαν οι επιστήμονες είναι ότι ο χρόνος ΔΕΝ κυλάει με την ίδια ταχύτητα στα δύο ρολόγια! Συγκεκριμένα κυλάει πιο αργά στο ρολόι που βρίσκεται στο πάτωμα, σε σχέση με εκείνο που βρίσκεται πάνω στη σκάλα. Αυτό συμβαίνει γιατί το ρολόι που βρίσκεται χαμηλά επηρεάζεται οριακά περισσότερο από την βαρύτητα!
Για να αποδείξουν τη θεωρία του Αϊνστάιν οι ερευνητές του Εθνικού Ινστιτούτου Προτύπων και Τεχνολογίας (www.nist.gov) των ΗΠΑ, με επικεφαλής τον C.W. Chou, χρησιμοποίησαν δύο δύο υπερσύγχρονα ατομικά οπτικά ρολόγια ύψιστης ακρίβειας, ρολόγια κβαντικής λογικής" τα οποία υπολογίζεται ότι "χάνουν" μόλις ένα δευτερόλεπτο ανά 3,7 δισεκατομμύρια χρόνια, δηλαδή όσο περίπου υπάρχει η ζωή η Γη.
Τα τοποθέτησαν σε υψομετρική διαφορά μόλις 33 εκατοστών το ένα από το άλλο και στη συνέχεια έδειξαν ότι, αν κάποιος ζήσει επί 79 χρόνια σε υψόμετρο 33 εκατοστών ψηλότερο από κάποιον άλλο, θα γεράσει περίπου 90 δισεκατομμυριοστά του δευτερολέπτου περισσότερο!

Ανατριχίλα , ε; Βρείτε μου ένα 2άρι στον τελευταίο όροφο του Guangzhou West Tower , στον Nanjing Greenland Financial Center, στο Shanghai World Financial Center κάπου εκεί anyway. Τώρα που το παρατηρώ όλα αυτά είναι στην Κίνα..καλά αυτοί εκεί γιατί κατασκευάζουν τέτοιους ουρανοξύστες; Κομπλεξάρες…έχουν θέμα με το μπόι τους!
Αχ γιατί ξέφυγα έτσι; Το θέμα μου είναι ότι πρέπει να κάνω σωστό προγραμματισμό των εργασιών μου μέσα στην μέρα! Δεν μου μένει χρόνος ποιοτικός βρε παιδί. Χρόνος για τα παιδιά, χρόνος για τον καλό μου, χρόνος για την πάρτη μου στην τελική. Τζίφος. Το τρέχα τρέχα μικρούλα έγινε τρέχα τρέχα γριούλα και τι κατάλαβες; Σε ρωτάω τι; Για να μπουν προτεραιότητες . Αλλά ξέρεις τι; ¨ήθελα να σου παραθέσω και το πρόγραμμα να καταλάβεις το μέγεθος του προβλήματος αλλά παραπήγε το κειμενάκι και λέω να το συνεχίσω στο επόμενο. Γιατί θέλω προτάσεις μια και εγώ έχω φάει κόλλημα, τα έφτυσα, καπούτ!

1 σχόλιο:

Glayki είπε...

μία από τα ίδια...δυστυχώς!σκατά τα κάναμε μουτρο!