School time













photo by KaLLinaki

Ξεκίνησαν τα μαθήματα. Μπα, δεν νομίζω…λάθος χρόνος. Θα ξεκινήσουν τα μαθήματα; Χλωμό. Καλύτερα ας το θέσουμε… Τα μαθήματα θα ήθελα κάποτε να ξεκινήσουν. Τώρα μάλιστα… καλύτερα!
Μα τι μπάχαλο επικρατεί; Ότι να ‘ναι. Βιβλία; Εδώ γελάτε δυνατά. Και καλά στον αγιασμό ενημερωθήκαμε από τον διευθυντή ότι θα μας παραδώσουν βιβλία …Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος κάπου κοντά στα τέλη Οκτώβρη, πάντως σίγουρα μετά τα γενέθλια μου. Μην ανυσηχείτε όμως το 6ωρο θα γίνεται κανονικά 8-2. Μου θύμησε το ανέκδοτο με τους 2 τύπους, που ο ένας άνοιγε τρύπες και ο άλλος τις έκλεινε…σε όλο το δρόμο. Έρχεται ένας και τους λέει,
-καλά μαλάκες είστε τι κάνετε;
-Φυτεύουμε δέντρα
-Με δουλεύεται; Ο 1ς ανοίγει τρύπες και ο 2ος τις κλείνει…
-Ναι…ο τύπος που θα φύτευε τα δέντρα αρρώστησε και δεν ήρθε…..εμείς όμως την δουλειά μας την κάνουμε!!!
Ε, ρε γλέντια! Εννοείται ότι μας πάσαραν διακριτικά και το dvd με τα βιβλία της β’ δημοτικού για να εκτυπώνουμε εάν θέλουμε και επιθυμούμε από εκεί. Δεν νοείται να μην έχεις τουλάχιστον έναν έγχρωμο εκτυπωτή canon στο σπίτι , έτσι; Αλλιώς «σκάστα» σε εκτυπώσεις και βιβλιοδεσίες και μη λες και πολλά.
Για να μην πιάσω για την ψυχολογία των παιδιών… που πηγαινοέρχονται με συρραπτόμενες Α4 , που τις παίρνει το αεράκι από τις μπαλκονόπορτες και τις κυνηγάμε μέσα στο σπίτι! Ρε φίλε, εντάξει μπορεί στην πορεία να μου έφευγε ο ενθουσιασμός, αλλά την 1η μέρα στο σχολείο περίμενα πως και πώς να δω τα νέα βιβλία. Στην ερώτηση της μικρής « μαμά δεν θα πάρουμε βιβλία;» τι να πω; Γαμώ το κωλοκράτος μου μέσα;

Αρκετές μανάδες αγόρασαν τα βασικά βιβλία. Δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω! ¨όχι από τσιγκουνιά. Για το γαμώτο. Δημόσια (;;;;;;;) παιδεία (;;;;;;;;;) σου λέει.
Και περνάμε φυσικά και στο νηπιαγωγείο όπου και εκεί φυσικά ενημερωθήκαμε (στην ενημέρωση είναι αρχηγοί δεν έχω παράπονο) ότι το υπουργείο δεν τους χορηγεί απολύτως τίποτα, πόροι μηδέν, οπότε….σκάστε 80 ευρουλάκια, 2 πλαστικούς φακέλους με διαφάνειες και 1 ρολό κουζίνας !
¨ήδη κλαίω από τα νεύρα μου,,, την απογοήτευση μου την κατάντια μας!
Ας το χαλαρώσουμε….

Ένας πατέρας μπαίνει στο δωμάτιο της κόρης του, το βρίσκει άδειο με ένα γράμμα πάνω στο κρεβάτι.
... Αρχίζει να σκέφτεται τα χειρότερα και με τρεμάμενα χέρια ανοίγει το γράμμα και αρχίζει να διαβάζει:
Αγαπητέ μου μπαμπά,
λυπάμαι πολύ που βρίσκομαι
στη δυσάρεστη θέση να σου πώ πως
έφυγα με το καινούργιο μου αγόρι.
Βρήκα επιτέλους την μεγάλη
και αληθινή αγάπη!!
Αχ! Να μπορούσες μόνο να τον έβλεπες..
είναι τόσο όμορφος με όλα του
τα τατουάζ και τα σκουλαρίκια και
τόσο αγέρωχος πάνω στην μεγάλη
και γρήγορη μηχανή του!!!
Αλλά δεν είναι μόνο αυτό.Επιτέλους είμαι έγκυος!!
Ο Αμπντούλ λέει πως θα είμαστε μια χαρά
στο τροχόσπιτό του καταμεσής στο δάσος
και θέλει να κάνουμε πολλά παιδιά.
Αυτό βέβαια είναι και το όνειρό μου!
Ανακάλυψα επίσης πως η μαριχουάνα
δεν κάνει κανένα κακό!
Γι αυτό αποφασίσαμε με τον Αμπντούλ
να την καλλιεργούμε για εμάς και τους
φίλους μας, για όταν θα ξεμένουν
από κοκαΐνη και έκσταση.
Εν τω μεταξύ, ελπίζω η επιστήμη
να βρεί σύντομα την θεραπεία για το AIDSκαι να μπορέσει ο Αμπντούλ να γίνει καλά.
Το αξίζει!
Μπαμπάκα μου δεν θέλω να ανησυχείς για μένα.
Είμαι πια 15 ετών και ξέρω
να φροντίζω τον εαυτό μου.Κι έπειτα, ο Αμπντούλ είναι τόσο δυνατός και
σοφός με την πείρα των 47 χρόνων του.
Με καθοδηγεί και με συμβουλεύει
με τον καλύτερο τρόπο για τις επιλογές μου,
όπως για την επιλογή μου να
ασπαστώ τον ισλαμισμό.
Ελπίζω να έρθω να σε βρώ σύντομα, έτσι θα σου
δοθεί η ευκαιρία να γνωρίσεις τα εγγονάκια σου!
Το λατρεμένο σου κοριτσάκι.
Υστερόγραφο:
πλάκα σου κάνω μπαμπά, είμαι στη Μαρία!
Απλά ήθελα να σου πω πως στη ζωή
υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα από
τον σχολικό έλεγχο που θα βρεις
στο κομοδίνο!!!!
Σαγαπώ..!!


6 σχόλια:

Miss Pink είπε...

πόσες δύστυχες μάνες θα αγοράσανε εκτυπωτή για να εκτυπώσουν όπως ακούσανε τα βιβλία και δεν θα ξέρουν που να βάλουν το cd... !!!
το θεωρούμε δεδομένο οτι υπάρχει υπολογιστής σε όλα τα σπίτια έτσι????

ένα έχω να σου πω!
στον Δήμο Συκεών που ο Δημαρχούκος είναι του κόμματος πήραν κανονικά βιβλία στον αγιασμό!
όχι όλα αλλά πολλά...

ΤΡΑΓΙΚΟΙ...
τη να πω?
καλή σχολική χρονιά?
ας μη μιλήσω καλύτερα

Lilith είπε...

Δεν ξέρω για βιβλία, αλλά το γράμμα της 15χρονης, πρέπει να μοιραστεί σε όλες τις έφηβες! Gadgetάκι πρώτο!
Χαχαχαχα! :)))

Πέρα από την πλάκα, καταλαβαίνω την απογοήτευση και τα νεύρα σου. Δεν έχω, όμως, κάτι να σου πω για να σε κάνω να νιώσεις καλύτερα...
It's a freakin' jungle!

Μaya είπε...

σκέψου θετικά...
τουλάχιστον στο νηπιαγωγείο τα "μαθήματα", θα γίνονται κανονικά!

Glayki είπε...

θέου θέλοντος και Διαμαντοπούλου επιτρέποντος θα δείτε βιβλία...δυστυχώς!Καλά έκανες και δεν τα αγόρασες!Και εγώ αυτό θα έκανα στη θέση σου!

KaLLinaki είπε...

## Miss Pink,
μήπως να μετακομοίσω στον Δήμο Συκεών; Μια χαρά τον βλέπω να βαδίζει...άσε που έχω ακούσει ότι είναι και ο μοναδικός δήμος που έχει πλεόνασμα στα ταμεία του!
φιλιά

##Lilith,
καλέ θα το φυλάξω για να το κάνει στον πατέρα της, μιλάμε!!
:-)


## Maya,
εννοείται...αφού σκάσαμε το 80άρι...αλλιώς θα σου έλεγα εγώ πως θα γίνονταν και εκεί!!! :-)

## Glayki,
ε, ναι ! Κοροιδία!! και τα βιβλιοπωλεία γεμάτα 'ετσι; ε, πως είναι δυνατόν ρε **στη μου!

Miss Pink είπε...

βεβαίως..
τα μόνα χρόνια που είχανε ζόρια ήταν όταν ήταν το αντίθετο κόμμα επάνω..
όλα τα άλλα χρόνια, ενώ οι επιδοτήσεις κάνανε κύκλο θεωρητικά, ο Δήμος Συκεών έπαιρνε κάθε χρόνο..
βέβαια τους Δημότες του, τους έχει στα ώπα ώπα... όλα μισά τα πληρώνουν..
εγώ τι να πω που είμαι στα όρια και για δυο στενά ανήκω στον καταπληκτικό Δήμο Θεσσαλονίκης που δεν κάνει τίποτα :)))

μεταδημότευση ΤΩΡΑ ;)